Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Sigurno viđate starije osobe. Koliko ih poznajete? Susjedu jednom mjesečno nećak navrati u posjet. Gospođa s prvog kata tako revno ubire pričuvu, da tek ponekad u njoj prepoznate kretnje umirovljene balerine. Djeda niste vidjeli od posljednjeg rođendana, a ne živi tako daleko. Možda Vas baka koja miriše na kolače može uputiti u tajne statistike.
Ima li stariji gospodin koji stoji pored Vas u tramvaju priču za najbolji neobjavljeni roman u kojem leži ideja za poslovni projekt ili ključ rješenja trenutnog ljubavnog problema? Koliko ste se puta upitali imaju li Vam stariji ljudi što reći? Svi ćemo s vremenom ostariti, taj životni put ne možemo promijeniti, no možemo ga obogatiti, uvažiti i iskoristiti zadobrobit čitavog društva.
Projekt „SUPERSENIORI“ inovativan je model podrške kojem je osnovni cilj povećanje uključivanja starijih osoba u život zajednice kroz zajedničko djelovanje i zajedničku provedbu aktivnosti organizacija civilnog društva, zainteresirane javnosti, javnih institucija na lokalnoj i nacionalnoj razini, domova i klubova za starije osobe.
Zaklada Zajednički put iz Zagreba je organizator/naručitelj informativne akcije za senzibilizaciju javnosti o važnosti uključivanja starijih osoba u život zajednice – kampanje pod nazivom SAMO STARIJI. NIŠTA VIŠE. Akcija se pokreće kao sastavni dio projekta „SUPERSENIORI“ u partnerstvu sa zakladom „Slagalica“ iz Osijeka, a u sklopu Razvojne suradnje u području filantropije i zakladništva s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva.
Kampanja teži podizanju svijesti u javnosti o potrebama i pravima starijih osoba te društvenim i individualnim posljedicama kršenja njihovih prava. Ciljevi kampanje su poticanje aktivnog sudjelovanja starijih osoba u životu lokalne zajednice i osiguravanje uvjeta u kojima bi ostvarivanjem svojih prava te stjecanjem novih znanja i vještina ostali i postali aktivni sudionici zajednice te bili prepoznati kao bitan resurs društvenih promjena. Za sve one koji se aktivno žele uključiti i biti dio ove velike priče osnovan je Fond Superseniori, kroz koji će se osigurati transparentnost tijeka financijske podrške i njihova alokacija u relevantne programe za podizanje kvalitete života starijih osoba. Cilj fonda pri zakladama – partnerima je prikupljanje sredstava za starije i daljnje ulaganje u postojeće i buduće projekte koji povećavaju kvalitetu života starijih, socijalnu uključenost i razvoj zajednice.
U organizaciju medijske kampanje zakladama aktivno su uključene agencije McCann/Fahrenheit i Universal McCann, produkcijska kuća Centralna jedinica, agencija za odnose s javnošću PR365 studio, kao i brojni drugi profesionalci koji svoj rad ne naplaćuju te će se kampanja u svim medijima realizirati bez naknade. Glavni akteri kampanje su 4 javne osobe: Antonija Blaće, Iva Šulentić, Janko Popović Volarić i Toni Cetinski koji su prepoznali važnost ovog hvalevrijednog projekta i poklonili svoje vrijeme kako bi omogućili realizaciju kreativne ideje same kampanje. Naravno, cijeli projekt ne bi bio moguć i bez: Ane Bulajić Črček – glavne majstorice za maske, redatelja Filipa Mojzeša, Svena Pepeonika (DOP), produkcije – Centrala jedinica, postprodukcije – Poster te fotografa Damira Žižića.