Bye, bye Sambice: Ove tenisice bit će hit u 2025.
It tenisice mijenjaju se iz godine u godinu, iz sezone u sezonu. Trenutačno i dalje dominiraju niski modeli, poput adidas Sambe, a hit su upečatlji...
Juno, brend nakita koji je osnovala Anita Dujić Broadfoot od 2016. godine oduševljava ljubitelje nježnog, suptilnog dizajna. Dosljedan bezvremenskoj klasici, pod krilaticom “manje je više”, Juno nakit odiše jednostavnošću, koja nam lišavanjem od svega što odvraća pozornost daje priliku da se usredotočimo na na istinsku bît stvari.
Poštujući prepoznatljivu estetiku klasike s pomakom koja je nosiva u svakoj prilici i jednostavna za stiliziranje, Juno ipak svakom kolekcijom donosi i nešto novo.
“Godinama se slatkovodni biseri provlače kroz naše kolekcije, pa smo ih zadržali i u ovoj sezoni i to u više varijanti i oblika. Ono što je novitet je žad, koji smo prvi put koristili i pretočili ga u ogrlicu u kojoj smo se poigrali veličinama i omjerima”, otkrili su nam iz Juno brenda. Žad, poludragi kamen zbog svojih je harmoničnih osobina cijenjen kao kamen mira i ljubavi, a simbolizira nebo, zemlju i čovjeka.
Juno BASIC kolekcija za jesen-zimu 2025. i ovoga je puta napravljena u srebru i u pozlati, uz bisere i poludrago kamenje.
Uskoro stižu i noviteti u Juno CHI liniji izrađenoj od materijala kao što su zlato, dijamanti i drago kamenje, a svaki komad se izrađuje ručno s velikom pažnjom na detalje.
Juno nakit možete pronaći na webshopu www.junostudio.co te u concept dućanima Estilo, Kawa, Trogir experience, Sole Luna, Artisan i Limun studio.
Foto: Rajna Raguž
Kreativno vodstvo: Anita Broadfoot