Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Kad bismo morali opisati vizualni izričaj 21. stoljeća, tri riječi nam padaju na pamet – individualnost, kreativnost i autentičnost. Nove generacije odlučile su se riješiti konvencionalnih okova te je novo pravilo da pravila ustvari nema. Time se vodi i inovativni brend u području njege kose – K18. Osim što je K18 donio zaokret u pristupu njezi i tretiranju kose, brend se temelji na postulatima koji ga izdvajaju od ostalih brendova u svijetu kose.
K18 je predstavio tržištu svoje proizvode koji se temelje na patentiranom K18 peptidu, do čijeg je otkrića došlo nakon desetogodišnjeg istraživanja. K18 proizvodi, profesionalni mist i maska za kosu (koja je i namijenjena i za kućnu uporabu) svoje uporište pronalaze u znanosti, a kosu obnavljaju dubinski – točnije, povezuju keratinske lance prekinute uslijed izbjeljivanja, bojenja te drugih kemijskih tretmana, ostavljajući kosu mekanom, glatkom, snažnom i lepršavom. Za razliku od tradicionalnih proizvoda koji djeluju privremeno, učinci K18 preparata dugoročni su. K18 pridaje veliki značaj edukaciji, pa je na društvenim mrežama dostupno puno sadržaja edukativnog karaktera čija je svrha konzumente osvijestiti i upoznati s proizvodima koje nanose na svoju kosu.
Osim revolucionarnog pristupa njezi kose, K18 veliku važnost pridaje i načelima koja jedan brend čine brendom modernog doba. Obratimo li pozornost na estetiku brenda, primijetit ćemo kako je K18 prigrlio različitost i maštovitost. Sloboda izražavanja vidljiva je u raznovrsnim stilovima, oblicima i bojama kose. Odvažni, ekscentrični stilovi su dobrodošli, a sva strepnja zbog promjene boje nestaje jer K18 postaje zaštitnik kose. Eklektična tirkizna, platinasto plava ili upečatljiva crvena kosa – preplavile su društvene mreže te više nisu rezervirane samo za modne editorijale ili kampanje, a ponosno ih nose i žene i muškarci. Uz slobodu izražavanja, K18 njeguje i pažnju posvećuje održivosti. Misao vodilja je “manje je više” – jer potrebna je mala količina proizvoda kako bi rezultati bili vidljivi. Zbog toga će jedna bočica biti dostatna za duži period. Također, nakon nanošenja nije potrebno ispiranje, što dodatno štedi vodu.
Mnogobrojne benefite K18 proizvoda prepoznali su i prominentni stilisti za kosu jer magični duo – mist i maska –čine savršenu podlogu za sve boje koje se nanose na kosu. Osim stručnjaka, K18 preparati su i ride or die za mnoge celebrityje. Rihanna, Hailey Bieber i Khloe Kardashian samo su neke od zvijezda u čijim se kupaonskim ormarićima nalazi K18 maska. Kako K18 pokazuju zavidne rezultate u samo četiri minute, vjerni su saveznici na mnogim modnim snimanjima, zbog čega K18 ima uvid u najnovije trendove koji će preplaviti društvene mreže.
Tretman K18 mistom dostupan je isključivo u frizerskim salonima, dok je K18 maska namijenjena i kućnoj uporabi. Sve informacije možete saznati na https://www.k18.hr/.
Foto: PR