“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Dok u Hrvatskoj ljude u zadnje vrijeme čak i privode zbog komentara na portalima i društvenim mrežama, a količinom negativne energije u komentarima ispod mnogih članaka bi se vjerojatno mogao raznijeti omanji grad, u Norveškoj su „hejtere“ odlučili – educirati.
Najveći medij u državi, televizijska i radio-kuća NKR, čiji je vlasnik norveška vlada, na svom portalu uvodi obavezni kviz ispod objava za svakoga tko želi ostaviti komentar.
Prije nego šti napišu svoje mišljenje o bilo čemu, čitatelji će morati odgovoriti na tri pitanja s više ponuđenih odgovora kako bi dokazali da su razumjeli o čemu se radi u članku koji žele komentirati, javlja Independent.
Za rješavanje kviza bit će dovoljno 15 sekundi, a vodstvo medijske kuće NKR vjeruje da će se ljudi za to vrijeme i malo smiriti te pisati manje ljutih i uvredljivih komentara.
„Tih 15 sekundi je možda dovoljno da čovjeka izvuče iz bujice bijesa“, kaže urednik na NKR Marius Arnesen.
Tvorcima programa NKRbeta osnovni je cilj da ljudi znaju o čemu govore prije nego što počnu govoriti, ističu u norveškoj inačici HRT-a.
U borbi s neprimjerenim komentarima mnogi su mediji potpuno ukinuli opciju komentiranja članaka, ili im se na razne načine pokušavaju “dovinuti”. Google je prošlog tjedna objavio kako su stvorili program umjetne inteligencije koji čitajući komentare zna identificirati one koji su “toksični”.
IZVOR: 100POSTO.HR