Kako imati privatan život uz posao

by | 20 travnja, 2015

Znamo, puno radite i trebate odmak s vremena na vrijeme. Koliko je vas otišlo na Facebook tijekom radnog vremena? Slijedi nekoliko savjeta kako biti u tijeku s privatnim životom bez da vam pati karijera

ThinkstockPhotos-83397708

Preko 90 posto ljudi koristi se društvenim mrežama u radno vrijeme i čini nešto u privatne svrhe tijekom radnih sati. Budući da je radno vrijeme kod nekih ljudi vrlo rastezljivo i u uredu ostaju prekovremeno, ni ne čudi da pribjegavaju takvim metodama.

Nemojte se odmah ulogirati na društvene mreže čim dođete u ured. Prvo obavite najteže poslovne zadatke, a zatim, negdje u vrijeme pauze za ručak, izdvojite 15 minuta vremena da pročitate vijesti, stupite u kontakt s prijateljima ili partnerom ili obavite što morate. Vaš posao mora vam biti na prvom mjestu.

Drugi je savjet da izdvojeno vrijeme za privatne potrebe bude zaokruženo. Odredite koliko će vam vremena trebati da obavite što morate i zatim se više ne vraćajte na to.

Ne ometajte kolege dok obavljate privatne razgovore, osobito se ne svađajte preko telefona. Nikoga se ne tiču vaše razmirice kod kuće, niti biste trebali davati materijal za ogovaranje.

Poštujte službena i nepisana pravila na poslu i ne obazirite se na kolege koji ih samouvjereno krše. Baš uvijek se javite šefu i najavite mu ako morate izaći obaviti neku privatnu stvar.

Foto: Thinkstock