Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Rihanna konstantno nadmašuje sama sebe
Reći da je Fenty Beauty unio veliku promjenu u beauty industriju nije pretjerivanje.
Fenty Beauty je daleko od samo beauty brenda poznate osobe i iako je svakako bilo beneficija od činjenice da je osnivačica brenda Rihanna, ovo je brend koji je uvelike promijenio standarde ljepote u industriji. Ne samo da su adresirali jedan od najvećih problema u beauty industriji – ideal ljepote određen godinama i bojom kože, već su unijeli i veliku promjenu u istu. Imati 40-50 nijansi pudera za SVE tonove i boje kože, i to s odličnom formulom, ono je što do tada gotovo niti jedan brend nije napravio, a da je to održavao kao konstantnu. Bio je to ogroman utjecaj i na druge brendove koji su počeli proširivati svoju paletu nijansi, pa su tako počeli u svom asortimanu imati i 40 različitih. Možemo slobodno reći da je to postao novi beauty standard.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
I nije glavni problem bio samo mala količina nijansi kod određenih brendova, već je riječ o jednakosti koju je Rihanna prepoznala kao jedan od vodećih problema, u smislu da osobe koje se ne uklapaju u određene beauty standarde – nemaju mogućnosti kupiti proizvod koji žele. Tako se Fenty Beauty i emotivno povezao s ljudima diljem svijeta, koji su godinama bili tretirani kao da ne postoje u kozmetičkoj industriji.
Upravo iz tih razloga Rihanna i jest uspjela tako brzo doći na vrh ljestvice najuspješnijih kozmetičkih brendova, no naravno, uspjehu je doprinijela i konstantna kvaliteta koja je svakim novim proizvodom sve bolja.
A da je još jednom dokazala svoju kvalitetu, pokazala je i predstavljanjem nove palete koja 9. rujna dolazi u prodaju. Riječ je o Fenty Beauty Bomb Pose paleti 12 sjenila koja sadrži neutralne nijanse i može se odlično kombinirati s drugim paletama koje je izbacila. Iako neutralnih paleta ima pregršt na tržištu, poznavajući kvalitetu Rihanninih proizvoda i politiku brenda, ne sumnjamo da će i ovo biti još jedan hit u nizu koji će se brzo i rasprodati. Miks hladnijih i toplijih tonova svršeno će se uklopiti u svačiju beauty kolekciju te predstavlja jedan klasik koji svakako i mi želimo u svojoj kozmetičkoj torbici.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Foto: Paras Griffin/Stringer via Getty Images