Kako mediji mijenjaju izgled žene

by | 8 prosinca, 2013

Svima je jasno da je medijski svijet oko nas uljepšan uz pomoć PhotoShopa, ali ne znamo koliko je toga i kakve smo sve posljedice toga spremni previdjeti.

Jean Kilbourne godinama se bori protiv nerealnih slika žena koje nas gledaju s raznih plakata, naslovnica časopisa i ekrana, a imaju izuzetno štetan utjecaj na obične žene širom svijeta. Ona upozorava na sve veći problem izgladnjivanja koji vodi do anoreksije, ekstremnog koraka na koji se danas odlučuje sve više žena kako bi izgledale poput svojih idola s filmskog platna i modne piste.

Međutim, ono što gotovo sve zaboravljaju (zajedno s muškarcima, koji od njih takav izgled očekuju) jest činjenica da su gotovo svi modeli i manekenke na fotografijama kompjuterski uljepšane uz pomoć PhotoShopa i premazane slojevima šminke kako bi se ispravili “nedostaci” poput bora, nabora, strija, ožiljaka i sličnih najnormalnijih pojava na ljudskom tijelu.

Kilbourne tvrdi kako nitko ne izgleda kao Cindy Crawford na naslovnici nekog časopisa, pa čak ni sama ona, a tu tezu je podržala i manekenka.

Pogledajte u sljedećem video-snimku kako mediji mogu promijeniti ljudska očekivanja, težnju, ukus i prioritete, prema viđenju Jean Kilbourne.

[youtube jWKXit_3rpQ]

Izvor: superzena.rs
Foto: YouTube

Tagovi: