Matilda Djerf oglasila se na optužbe da zlostavlja zaposlenike: ovo je njezina strana priče
Matilda Djerf i zlostavljanje na radnome mjestu sve su o čemu se ovih dana govori u svijetu influencera. Donedavno se činilo da nema kraja Matildi ...
Ako tražite posao, vjerojatno dosta pažnje i vremena posvećujete izgledu vašeg CV-ja. No, najveći svjetski poslodavci savjetuju da ne zaboravite na svoj profil na mreži LinkedIn. Činjenica je da vam LinkedIn omogućava da prikažete svoja iskustva, talente i poslovne uspjehe, kao i da izgradite korisnu mrežu poslovnih kontakata na jednom mjestu.
Ako još nemate profil, ili niste zadovoljni izgledom postojećeg profila na LinkedInu, ne brinite se, “uljepšavanje” vašeg profila ne mora biti mukotrpan proces. Evo i par savjeta za početak.
Sami osmislite svoju URL adresu
Savršena URL adresa je ona najjednostavnija, koja, ako postoji mogućnost, sadrži vaše puno ime i prezime (ili samo prvo slovo imena) i ne sastoji se od svakojakih simbola, poput zvjezdica, donjih crta ili kompliciranih numeričkih nizova. Ovakva adresa će olakšati poslodavcima ’potragu za vama’ i vaš profil će više puta biti pregledan. Osobna URL adresa, također, ukazuje na vašu profesionalnost i ulijeva povjerenje poslodavcima.
Izgledajte profesionalno na svojoj fotografiji
Ovo djeluje kao vrlo očigledan savjet, ali mnogi korisnici LinkedIna ga ne prate. Neki korisnici se odluče uopće i ne postaviti fotografiju na svoj profil, međutim stručnjaci za ljudske resurse tvrde da ovakvi ’bezlični’ profili rijetko privuku pažnju ozbiljnih poslodavaca.
Idealna profesionalna fotografija vas prikazuje od ramena naviše ispred čiste i neupadljive pozadine. Vaša okolina ne bi trebala prikazivati bar, kafić, pa čak niti restoran, ma koliko vam se činilo da ambijent izgleda sofisticirano, odgovarajuća pozadina bi, na primjer, mogla biti uredska (ako se pokušavate zaposliti u korporativnom svijetu). Također, istraživanja su utvrdila da poslodavci vole vidjeti kandidate koji se osmjehuju na svojim fotografijama, kao i da fotografije trebaju biti dobre rezolucije i pravilno osvjetljene.
Strateški ubacite ključne riječi
Kada poslodavci rade pretragu kandidata, oni ubacuju samo ključne riječi u pretraživač i u slučaju da vaš profil ne uključuje te ključne reči, vi ste izgubili potencijalnu ponudu za zapošljavanje. Zato, osigurajte se da sve svoje sposobnosti i iskustva opišete kroz prave ključne riječi.
Budite aktivni
Kada vidite neki zanimljiv sadržaj na internetu (bilo da je članak, video ili slika), za koji mislite da je relevantan za vašu profesionalnu branšu ili će biti zanimljiv vašoj poslovnoj mreži, podijelite ga na LinkedInu uz nekoliko osobnih komentara.
Ovo pokazuje poslodavcima da ste u tijeku sa svjetskim događanjima i da ste spremni odvojiti vrijeme da učinite svoj profesionalni profil što svježijim.
Pridružite se grupi i budite više od pasivnog sudionika
Grupe na LinkedInu omogućavaju ljudima u istoj industriji ili s istim interesima da razgovaraju o aktualnim temama, kao i da ostvare kontakt s ljudima s kojima možda drugačije ne bi imali priliku se upoznati i razmijeniti iskustva. Iskoristite ovu priliku, postanite član neke od mnogobrojnih grupa i povežite se.
Reklamirajte se
Ako uz LinkedIn imate i profil na Twitteru na kojem ste aktivni i za koji mislite da vjerno predstavlja vas kao profesionalno orijentiranu osobu, ostavite kontakt podatke na svom Twitter profilu na LinkedInu. Napravite isto i s mogućim blogom koji pišete ili portofoliom sa svojim radovima, koji vodite u ’online’ obliku. Što više područja svoje osobnosti predstavite na LinkedInu, to će poslodavci imati kompletniju sliku o vama.
Izvor: bizlife.rs