Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Na Dan planeta Zemlje važno je i konkretno pokazati da se društveno odgovorno poslovanje može učiniti sastavnim dijelom kompanije i njezinih ljudi
U 2020. se za sve nas puno toga promijenilo, ali posebno za žene. COVID-19 pandemija uzrokovala je širenje rodnih razlika, unazadila zaposlenost i mogućnosti za žene. I slučajevi rodno uvjetovanog nasilja u obitelji porasli su tijekom obaveznih zatvaranja. Promjena ovih trendova potrajat će mnogo godina.
Avonovo najnovije Izvješće o društvenoj odgovornosti pokazuje rad kompanije na rješavanju sada novih potreba svojih zaposlenika, predstavnica i zajednice, kako bi ih mogli uspješno podržavati, čak i kad su se okolnosti brzo mijenjale. Prenamijenili su proizvodne linije na proizvodnju sredstava za dezinfekciju, podržali svoje predstavnice u ubrzavanju prelaska na internet prodaju i surađivali s nevladinim partnerima širom svijeta kako bi dosegnuli i pružili podršku ženama s povećanim rizikom od rodno uvjetovanog nasilja.
Najvažnija dostignuća u Avonovom društveno odgovornom poslovanju tijekom 2020. godine globalno, uključuju:
– Pokretanje kampanje #IsolatedNotAlone, koja je dosegla preko 96 milijuna ljudi na društvenim mrežama i u kojoj je donirano 1 milijuna dolara nevladinim organizacijama za borbu protiv nasilja, a kako bi brzo odgovorile na povećanje nasilja tijekom zatvaranja zbog pandemije. I Avon u Hrvatskoj bio je dio te donacije i to udruzi U.Z.O.R. u Rijeci, koja svojim uvijek dostupnim besplatnim brojem 0800 333 883 pruža direktnu pomoć žrtvama.
– Doniranih 9,2 milijuna dolara širom svijeta, boreći se protiv raka dojke i nasilja nad ženama.
– Globalno je proizvedeno više od devet milijuna jedinica sredstava za dezinfekciju i više od četiri milijuna maski za lice
– Dosegnuti su svi ekološki ciljevi za emisije ugljika, otpad i recikliranje i upotrebu vode za 2020. godinu
– Svi Avon katalozi tiskani su na papiru održivog izvora
– Postignuto 90 % recikliranja u našim operacijama
U Avonu žele stvoriti mogućnosti za žene, i muškarce, da zarađuju i uče, na svoj način i pod svojim uvjetima. Ljepota je više od onog što vidite u ogledalu. To je neovisnost i samopoštovanje koje dolaze s financijskim osnaživanjem; to je samopouzdanje koje dolazi s učenjem novih vještina; to je senzualno uživanje u posebnom mirisu; to je biti zdrava i sretna, i najbolja što možete biti.
Kao dio Natura&Co grupe, Avon je postavio ambiciozne ciljeve u skladu s predanošću cijele grupe, koja se bavi rješavanjem nekih od najvažnijih svjetskih problema. Zajedno izazivaju sebe da učine više i idu brže, ka rješavanju klimatske krize, osiguravanju rodne jednakosti i inkuzivnosti i s potpunim fokusom ka ekološki prihvatljivom poslovanju s ciljem kružne ekologije i regeneracije. Natura&Co je i certificirana B Corp, te su se i u Avonu obvezali na isto, pridruživši se preko 3.500 tvrtki na globalnoj razini. B Corp kompanije ispunjavaju najviše standarde društvene i ekološke uspješnosti, transparentnosti i ravnoteže između poslovne dobiti i svrhe. Svoje poslovanje i podršku zajednici s kojom živi, Avon i dalje bazira na viziji stvaranja boljeg svijeta za žene, koji je i bolji svijet za sve.