Zagrebačko psihološko društvo podijelilo savjete za umirivanje nakon traumatičnog događaja
Stravični događaj koji se odvio u zagrebačkom kvartu Prečko šokirao je Hrvatsku. Nezamislivo je uopće pomisliti kako se osjećaju djeca i roditelji,...
Boje imaju velik utjecaj na radnu atmosferu i produktivnost, a uz to će njihov izbor utjecati i na emocije, ponašanje i poslovne ciljeve, stoga dobro pripazite u kakvom uredu radite.
Ako vam je cilj povećati produktivnost, bilo bi i više nego potrebno poznavati psihlogiju boja, pa evo glavnih energetskih karakteristika boja.
Tople boje, poput naračanste, crvene i žute mogu izazvati osjećaj topline koji nije realan, dok hladne boje kao što su plava, zelena i svjetlo-ljubičasta uzrokuju osjećaj niže temperature. Na ovaj način možete uštedjeti troškove termoregulacije, piše Bizlife.
Bijela boja – ova boja je simbol za profesionalizam i poslovnu i eleganciju. No, ovo nije boja koja će vas stimulirati, već će vaše misli učiniti konfuznim, a razina koncentracije bit će u osjetnom padu.
Crvena boja . blokira analitičko razmišljanje, tjera ljude da djeluju brže i energičnije, ali ta energija je veoma kratkog daha i samim time će se reducirati analitičko razmišljanje.
Narančasta boja – asocira na kvalitetu, a ujedno održava budnost i pojačava koncentraciju, pa je prilično omiljena u uredskom okruženju.
Plava boja – boja poslovnog svijeta, podsjeća na nebo i more, i ima moć opuštanja i smirivanja.
Zelena boja – potiče kreativnost, navest će vas da bistrije razmišljate, a ujedno će i podignuti razinu vaše kreativnosti.
Žuta boja – boja koja se najrjeđe koristi jer se vjeruje da izaziva strah, anksioznost, mučnine i glavobolje. Ipak, odabirom prave nijanse ove boje vaš prostor možete učiniti pozitivnijim, sigurnijim i prijateljski nastrojenim.
IZVOR: METRO-PORTAL.RTL.HR