Zara ima nevjerojatnu novu kolekciju od materijala za konturiranje tijela – zaljubljeni smo
Jeste li već vidjeli predivan puderasto ružičasti bodi iz Zare, s četvrtastim izrezom? Ovaj must-have komad dio je nove mini kolekcije popularnog š...
Kada je odlučila snimiti vlastitu kampanju za proljeće / ljeto 2012. na potresom razrušenom Haitiju, Donna Karan vjerojatno nije imala na umu da će ubrzo po njenom objavljivanju biti optužena za rasizam.
U priopćenju za javnost koje je pratilo kampanju, dizajnerica je izjavila kako je izbor lokacije pao upravo na Haiti, budući je ta zemlja poslužila kao njezina kreativna inspiracija te je, prema njenim riječima, kampanja unijela vibrantni duh Haitija u njujoršku seksi sofisticiranost.
U altruističnom duhu, dizajnerica je osnovala i humanitarnu organizaciju "Hope Help & Rebuild Haiti" koja osigurava pomoć devastiranoj zemlji i izjavila je kako je osvještavanje javnosti za probleme Haitija postala njena strast. Međutim, kada je reklama proljetne kampanje seksi Adrianom Limom izašla u javnost, mnogi su se složili kako je Donna Karan usmjerila pažnju na probleme Haitija, ali na potpuno pogrešan način.
Fotografija na kojoj Lima pozira, au pozadini sjede dva Haićana, mnogi su prozvali rasističkom i na njoj istaknuli primjetno oštar kontrast između lokalnih muškaraca i glamurozne Lime. Mnogi su se složili kako je sporan upravo taj kontrast između skupocjenog luksuza i zemlje koja je bačena na koljena neviđenim siromaštvom i kako lokalnim momcima, koji pomalo sablasno vire iz pozadine, definitivno nije mjesto u "high fashion" kampanji.