Barbara Matić: “Svaki dan prilika je da budem bolja nego jučer”
Hrvatska judašica svoje je ime ove godine upisala u povijest domaćeg sporta zahvaljujući zlatnoj medalji na Olimpijskim igrama u Parizu.Ovu će ...
Caldwell je prije tri godine u pariškom Café de Flore ispijala svoju čašu pjenušca kada je u metežu ugledala poznato lice okruženo bijelom kosom sa sunčanim naočalama na očima.
Vjerojatno se svi sjećate crtanog filma ‘Gdje je Jura?’, u kojemu su gledatelji imali nekoliko minuta prepoznati ga u situaciji punoj sličnih likova.
U sličnoj priči našao se i Karl Lagerfeld, prvi čovjek Chanela.
Posredstvom ilustratorica i autorica Stacey Caldwell, Aji Riaki i Michaelle Baron, u slikovnici “Gdje je Karl?” čitatelji moraju pronaći dizajnera skrivenog iza prepoznatljivih sunčanih naočala, među ostalima iz modne industrije.
Caldwell je prije tri godine u pariškom Café de Flore ispijala svoju čašu pjenušca kada je u metežu ugledala poznato lice okruženo bijelom kosom sa sunčanim naočalama na očima.
Tada je posebnu pažnju obratila na fanove, koji su ga također primijetili.
“Ponašali su se kao da su oni bili jedini dovoljno sretni uočiti u masi na pariškim ulicama”, rekla je Stacey.
Tada se i rodila ideja koju je pretočila u originalnu knjigu.
Tako je Karl postao zvijezdom dječje knjige u kojoj fiktivna modna blogerica Florence de la Sabine lovi Lagerfelda u čak 15 različitih država, a usput susreće i druge likove iz fashion svijeta poput Phoebe Philo, Naomi Campbell, Riccarda Tiscija, blizankinja Olsen i drugih.
Izvor: Life Content