Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
“Iz ljubavi prema djeci“, nacionalna inicijativa Hrvatskog Crvenog križa, P&G-a i Kauflanda, ispunila je svoj cilj i uljepšat će živote potrebite djece i njihovih obitelji diljem Hrvatske. Zahvaljujući prodaji P&G-ovih proizvoda u Kauflandu, prikupljeno je 100.000 kuna kojima će se poboljšati životni uvjeti potrebite djece u Hrvatskoj.
Inicijativu je i ove godine podržao Hrvatski Crveni križ koji je uskladio podatke o obiteljima u najvećoj potrebi.
Ne postoje riječi s kojima bismo opisali koliko smo sretni radi uspjeha kampanje “Iz ljubavi prema djeci”. Mnoga djeca i dalje žive u velikoj oskudici i ovo je velika pomoć koja će nacrtati osmijeh na njihova lica. Još jednom zahvaljujemo svima koji su prepoznali važnost ove plemenite inicijative”, izjavio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa Robert Markt.
Zadovoljstvo sredstvima koja su prikupljena u ovoj kampanji, a kojima će se podržati obitelji s djecom u iznimnim potrebama diljem Hrvatske dijele i u P&G-u, tvrtki inicijatoru akcije.
“Zahvaljujemo svim kupcima što su u Kauflandu kupovali upravo P&G proizvode kao što su Ariel, Lenor, Pampers ili Gillette i što su time pomogli obiteljima u potrebi”, rekla je Roberta Čirjak, Customer & Channel Marketing Manager za Hrvatsku.
Ključni partner inicijative je tvrtka Kaufland, jedan od najvećih prodajnih lanaca u Hrvatskoj.
“Zahvaljujemo svim našim kupcima na sudjelovanju u humanitarnoj inicijativi „Iz ljubavi prema djeci“. Iznimno smo ponosni što se toliko kupaca odazvalo i uključilo jer ovaj program pomoći ne bi bilo moguće realizirati bez njih“, izjavila je Marija Franić, rukovoditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Kaufland.
Ambasadorica projekta, voditeljica i mama Marijana Batinić, također je kupovinom P&G proizvoda pomogla programu pomoći za djecu u potrebi.
“Sretna sam što sam bila u mogućnosti pomoći, nezamislivo je da se u moderno doba borimo s pojavom siromaštva. Iz tog razloga, sretna sam što sam bila dio ove divne akcije. Hvala svima koji su sudjelovali“ , izjavila je.
Inicijativa „Iz ljubavi prema djeci“ u Kauflandu je trajala od 2. do 29. studenoga 2017. godine. U ovu plemenitu kampanju mogli su se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda kao što su Always, Pampers, Head&Shoulders, Pantene, Ariel, Jar, Lenor, Old Spice i Gillette. Svakom kupovinom P&G proizvoda u Kauflandu kupci su pomogli prikupiti 100.000 kuna kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj.
Uz pomoć volontera i zaposlenika Hrvatskog Crvenog križa najpotrebitija djeca i obitelji primit će donaciju. Detalje programa možete pronaći na http://www.hck.hr/.