Nadmašio crnu vestu: potražnja za ovim puloverom porasla je za nevjerojatnih 274 posto!
Postoji li išta elegantnije, svestranije i tako chic poput dobre crne veste? Čini se da postoji. Najnovija modna istraživanja pokazuju da je potraž...
Kenzo ima problem! Od pomalo zaboravljene modne marke stigli su do točke kada se grčevito bore osigurati dovoljan broj aktualnog komada – duksa, čija je prodaja ušla u anale. Na svaka dva do tri sata, dio gdje stoje je opustošen.
Carol Lim i Humberto Leon, koji su preuzeli mjesto kreativnih direktora u Kenzu u srpnju 2011. godine, uspjeli su ostvariti veliki utjecaj na aktualnu modu i trendove. Dok su istraživali prošlost brenda, naišli su na simpatičan logo koji je prikazivao stiliziranog tigra. Odlučili su ga staviti na pulovere za kolekciju jesen/zima 2012/13.
Iako na prvi pogled ovo nije detalj koji bi mogao rastopiti srca modnih znalaca, preko noći ovo postaje apsolutno obavezan odjevni komad. Vibrirajuće boje i zanimljiv print zaintrigirao je horde urednika i blogera.
Međutim, ova popularnost nije poljuljala zdrav razum ovog simpatičnog dvojca, koji tvrde da su na svom primjeru dokazali da prava muško-ženska prijateljstva ipak postoje. Oni su mudro pokrili širok spektar kupaca, njihove cijene nisu nerealne i uvijek se zapitaju vrijedi li određena stvar stvarno toliko.
Izvor: ljepota.ba