Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
Postoje proizvodi koji opravdano uživaju naklonost mnogih i to već godinama. Njega kose na luksuzan način te potpuno osjetilno iskustvo odavno su postali rituali koje mnoge dame ne propuštaju, ali samo kad je riječ o Kérastase ritualima jer je tada doživljaj potpun. Davne 1964. godine u Parizu, nastao je brend o kojem su danas ovisne žene diljem svijeta i to vrlo opravdano jer je riječ o brendu koji je na globalnom tržištu postavio posebno visoke standarde.
Cilj brenda Kérastase danas isti je kao i nekad – biti neupitno luksuzan brend za njegu kose; uvijek ostati dosljedan i vjeran svom nasljedstvu te sposoban u privlačenju novih generacija na novim tržištima.
Korištenje Kérastase proizvoda postao je životni stil koji svaku ženu osnažuje i čini najboljom verzijom nje same. Kad je riječ o salonima, Kérastase kroz svoje tretmane i linije nudi opuštajuće tretmane na koje se vrlo lako naviknuti, a povjerenje koje pruža svojim korisnicima već godinama, dokazuje koliko je znanja i iskustva uloženo u svaki proizvod.
Već gotovo 60 godina žene diljem svijeta imaju priliku uživati u personaliziranoj njezi vlasišta i kose uz inovativne proizvode, koji dolaze od strane ovog luksuznog francuskog brenda. U prekrasnom adventskom ambijentu kultnog zagrebačkog restorana Okrugljak, održana je Kérastase božićna večera, u čast brendu i uspješnoj i za sve pomalo izazovnoj 2021. godini, s nadom u ljepšu i manje stresnu 2022. godinu.
Nema sumnje da će Kérastase i u nadolazećoj godini oduševiti svojim luksuznim linijama proizvoda i da su već u pripremama neke nove inovacije koje će postati svakodnevna beauty rutina mnogih pripadnica ljepšeg spola. U Kérastaseu ne postoji jedno tumačenje ljepote, nego beskonačno njih i upravo zato, uđite u Novu godinu s najglamuroznijom kosom ikad.
Foto: PR