Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Prisutnost Keune brenda na hrvatskom tržištu obilježena je spektakularnim eventom na kojem su prisustvovali frizeri iz Hrvatske i cijele regije
Keune Adriatic, generalni zastupnik za Keune Haircosmetics za Hrvatsku, spektakularnim eventom na kojem se okupilo 400-tinjak uzvanika, frizera iz cijele regije, predstavnika medija, influencera i poznatih osoba iz javnog života, proslavio je jubilarnih 30 godina prisutnosti Keune brenda na hrvatskom tržištu.
Uz zabavni dio događanje je bila i svojevrsna retrospektiva – od prvih Keune početaka, razvijanja proizvoda, prve ambalaže pa sve do revije frizura, podijeljene po dekadama, kojom su se na zanimljiv način prezentirale top frizure za muškarce i žene nosive posljednjih 30 godina. Događanje je obilježio i spektakularni glazbeno- zabavni show – flash mob izvedba zaposlenika Keune Adriatica, plesni nastupi, video projekcije i laser show, te na kraju glazbeni nastup Petra Graše.
„Tvrtka Keune Adriatic na ovim prostorima djeluje 30 godina i primjer je uspješnog poslovanja, a od samog dolaska jedan je od najprodavanijih kozmetičkih brendova za kosu na frizerskom tržištu. Jedan dio asortimana dostupan je i u maloprodaji, no od iduće godine ulazimo u fazu razdvajanja proizvoda za njegu kose za profesionalne frizerske salone od proizvoda za retail tržište tako da će profesionalni Keune preparati za njegu kose u regiji biti dostupni isključivo u frizerskim salonima. Naša misija uključuje i edukaciju frizera, pa možemo ponosno istaknuti i naš edukacijski centar Keune Akademija u kojem su svoje stručne vještine unaprijedile mnoge generacije frizera do sada.“, naglasio je prigodom proslave 30 godina Keune Adriatica direktor Matevž Firšt.
Video prijenosom gostima se obratio i George Keune, vlasnik i predsjednik tvrtke Keune Haircosmetics, koji tvrtku vodi već punih 70 godina te i dalje aktivno sudjeluje u razvoju i kreiranju novih proizvoda: od procesa proizvodnje do dizajna pakiranja. Tvrtka je jedinstvena po pitanju obiteljske tradicije i danas predstavlja najveću obiteljsku kompaniju u svijetu koja se bavi proizvodima za kosu. Iduće godine na svjetskoj razini Keune slavi 100 godina.
„Uspješnost ovog brenda nije slučajnost, već je rezultat stogodišnje tradicije u proizvodnji kozmetike za kosu. Naša je misija jednostavna: otkriti istinsku ljepotu i ona počinje s frizerima, profesionalcima posvećenima svom poslu. To je strast koja nas vodi u razvijanju samo najboljih proizvoda i stvaranju inspirativnih stilova koji će zadovoljiti naše kupce.“, izjavio je tom prigodom George Keune.
Keune proizvodi izvoze se širom svijeta i deseci tisuće frizera koriste ih u više od 85 zemalja u svojim salonima. Inspirativna filozofija Keune-a počiva na premisi kako je ljepota dostupna svima, dolazi u raznim oblicima i bojama, a to dokazuje i široka paleta od preko 400 Keune proizvoda koji pružaju mogućnost tretiranja svih tipova kose.
Keune priča započela je prije gotovo jednog stoljeća, davne 1922. godine, kada je mladi farmaceut Jan Keune otvorio svoj mali biznis fokusirajući se na kemijske proizvode za frizere. Godinu dana kasnije razvio je formulu tekućine za minival, a 1927. krenula je redovna proizvodnja.
Mnoga desetljeća nakon osnivanja tvrtke Keune je obilježio nizom inovacija, kao što je primjerice prvi aerosol lak za kosu, a Keune je također bila i jedna od prvih svjetskih kompanija koja je lansirala gel za kosu.
Svi Keune proizvodi proizvode se i kontroliraju isključivo u Keune tvornici u Soestu blizu Amsterdama, a u procesu njihove proizvodnje inzistira se na upotrebi aktivnih prirodnih sastojaka kao što su ekstrakti biljaka i eteričnih ulja kada god je to moguće. Nezaobilazni dio poslovanja kompanije je visokorazvijena ekološka svijest i zaštita okoliša. Osiguravajući pozitivne promjene i održivi rast u svom poslovanju, Keune proizvodi nikada nisu testirani na životinjama, a tvornicu i proizvodnju u cijelosti pokreće energija Sunca, a sustavno i uspješno se smanjuje korištenje virgin plastike u ambalaži.
Foto: PR