Barbara Matić: “Svaki dan prilika je da budem bolja nego jučer”
Hrvatska judašica svoje je ime ove godine upisala u povijest domaćeg sporta zahvaljujući zlatnoj medalji na Olimpijskim igrama u Parizu.Ovu će ...
Na tech konferenciji koja je prošlog vikenda održana u Kaliforniji Kim je otkrila kojih pravila se pridržava kada su u pitanju društvene mreže…
Više od 60 milijuna! Toliko pratitelja ima na društvenoj mreži Kim Kardashian: 20 milijuna (Instagram), 23 milijuna (Facebook) + 24. 8 (Twitter)!
Upravo ove brojke omogućile su reality zvijezdi da bude jedan od predavača na tech konferenciji koja je održana ovog vikenda u Kaliforniji na kojoj je Kim najviše pričala o svojoj strategiji koju ima za društvene mreže.
I iako su mnogi očekivali da će ovo predavanje biti jedno od najčudnijih u povijesti neke konferencije, to se ipak nije dogodilo, i svedočili smo više nego zanimljivom razgovoru.
Donosimo vam 6 iznenađujućih činjenica koje je Kim otkrila u razgovoru s Karom Swisher:
1. Na glasine da je plaćena po 10 tisuća dolara za svaki ‘tweet’ koji objavi izjavila je: “E kad to bilo točno, onda bih svake dvije sekunde objavljivala”. Pametno zboriš Kim.
2. Kim je otkrila da sve postove na profilima objavljuje isključivo ona i da se čudi što se ostali njezini kolege oslanjaju na svoje zaposlene. “To je nešto što morate vi napraviti jer samo vi možete prenijeti svoje misli.”
3. Kim se drži pravila kada je u pitanju objavljivanje: “Imam pravilo koje se zove 3 slike. Kada objavljujem, ne objavim nikad više od 3 slike jer mi to totalno poremeti ‘feed’.”
4. Od svih mreža najviše voli Instagram: “Daje daleko veću kreativnost od Twittera i Facebooka.”
5. Najšokantnija vijest: Kim koristi BlackBerry za sve što objavljuje! “Da, imam iPhone, ali isključivo koristim BlackBerry Bold, jer ukoliko želite brzo napisati neki mail ili poruku to teško možete napraviti na ‘touch screenu’, potrebna vam je tipkovnica. Imam ih 4, i sve sam ih nabavila preko eBay s obzirom da ih je teško naći u prodavaonicama.
6. U budućnosti Kim se namjerava skoncentrirati još više na svijet mobilnih telefona, kao i na društvene mreže koje koristi svakodnevno u marketinške svrhe kao niti jedna druga poznata osoba.
Izvor: cosmopolitan.rs
Foto: printscreen