Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Prvog dana Kids Fashion Weekenda, koji je sinoć započeo u Hypo centru, prikazano je 6 kolekcija. Modna kućica Dizzy, Callegari, S. Oliver Junior, Dora, Orchestra i Davida’s predstavili su svoje aktualne kolekcije za mališane od 4 do 15 godina. Glavne zvijezde bile su djevojčice i dječaci koji su veselo hodali po pisti predstavljajući aktualne trendove poznatih dječjih brendova. Prije samih revija u lobbyu Kids Fashion Weekenda održao se popratni program u kojem su uživali svi posjetitelji, od djece do njihovih roditelja. Revije su došli pogledati i Hamed Bangoura, Dunja Mutevelić, Ana Maria Ricov i Andrijana Subotić Pjajčik–Etna Maar.
Modna kućica Dizzy otvorila je ovogodišnji Kids Fashion Weekend kolekcijom koja donosi fuziju rocka i sportske elegancije. Boje koje prevladavaju u novoj sezoni su moćna crna i razigrana crvena, tako da Modna kućica Dizzy ove sezone prikazuje prave male cool buntovnike s razlogom. Dizzy dječja robna marka postoji od 1992. godine te svojom odjećom opskrbljuje preko dvjesto dućana u Hrvatskoj. Od početka se bave proizvodnjom i prodajom kvalitetne i udobne dječje odjeće, a poseban se naglasak stavlja na prirodne i pamučne materijale, te kolekcije izrađene s puno pažnje u malim serijama i po vrlo povoljnim cijenama.
Spoj Mondrianovih slika sa arhitekturom Le Corbusiera bili su glavni smjer u izradi kolekcije talijanske škole mode Callegari. Dizajnerice ove modne škole koristile su poznate Mondrianove kompozicije u vidu kvadrata i linija za dezen te sam odabir boja, a Le Corbusierove arhitektonske elemente koristile su u vidu forme. Kolorit je time ograničen na crnu, bijelu te primarne boje, crvenu, plavu i žutu.
Svjetski brend s.Oliver poznat je po svojim prirodnim i kvalitetnim materijalima koji djeci nudi udobnost i opuštenost. Dječja trgovina s.Oliver nudi 3 različite linije namijenjene različitim starosnim skupinama. Linija za bebe nudi veličine do dvije godine starosti, linija Kids namijenjena je djeci do 6 godina starosti. Mladenačka linija već pomno prati modne trendove u svijetu odraslih i prilagođava ih dječjem ritmu života. Sinoć su na Kids Fashion Weekendu predstavili trendi i modernu kolekciju u kojoj prevladavaju majice s tropskim uzorkom, bermuda hlače, ljetne haljinice, a sve u bojama ljeta.
Modni salon DORA, tradicijski, obiteljski obrt, već se 30 godina bavi kreiranjem i proizvodnjom ženske odjeće, a prepoznatljiv je po svojim ženstvenim modelima jednostavnih linija i vrhunskoj izradi. Svi modeli su ručno rađeni od najfinijih prirodnih materijala u malim serijama ili su unikati. Povodom ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda prvi put kreiraju odjeću za djevojčice. Kolekcija se sastoji od jaknica, balonera i haljina načinjenih većinom od pamuka i svile. Boje koje dominiraju su plava i zelena, obogaćene veselim detaljima. Iz Modnog salona Dora kažu kako su sigurni da će male dame biti oduševljene ovim komadima, baš kao i njihove mame.
Orchestra modna kolekcija za proljeće-ljeto 2015. sastoji se od oko 3500 različitih modela koje se mogu razlikovati po “temama”. Na Kids Fashion Weekendu predstavili su samo dio tih modnih tema za djevojčice i dječake. Za djevojčice Miss heaven i Magical day svijetlih bež boja sa puno tila i šljokica, a radi se odjeća za svečanije prilike. Zatim su tu šarene, žive boje, prirodnih materijala u temama Pop Vintage, Mint fraise te Lovely blue. Uz svaku temu su tu i pripadajući modni dodaci, kao što su šalovi, šeširići i trake za kosu. Također su predstavili i jeans za djevojčice, mekan i udoban u tamnijoj slim varijanti. Za dječake su također predstavili modeli za svečanije prilike Retro circus i Seacuriosity u bež i sivoj boji od laganih lanenih materijala. Casual modele predstavili su kroz teme Downtown USA, Skate for life, Beachguard te Back in the past. Modeli su izrađeni od prirodnih materijala i živih su boja, crvene, zelene, svijetlo plava. Kao i za djevojčice tako i za dječake uz svaku temu predstavili su i modne dodatke.
Prvi dan Kids Fashion Weekenda zatvorila je kolekcija „Adriatic Blossom“ poznatog dječjeg brenda daVida’s. Kolekcija je vođena toplinom sunca, morem, dječjom bezbrižnom nesputanom igrom, bojama koje samo ljeto razotkriva. daVida’s dosljedno prati dječji modni svijet u ritmu dječjeg odrastanja od prvih koraka do tinejđerskih dana kroz sve sezone u godini. Tako je za ovo ljeto ponudio za djevojčice haljinice svijetlih tonova, bijele, prozračne s tamnoplavim detaljima, bijele s raznobojnim geometrijskim oblicima koje podsjećaju na vrtove uz more pune ljetnoga cvijeća. Suknjice, pamučne majčice kratkih rukava u bijeloj i nježno rozoj boji s motivima daVida’s djevojčice. Za dječake je neizbježna tamnoplava koja se gotovo uvijek kombinira s toplom žutom. Bermude, majice kratkih rukava, šalovi, kape, torbe i još puno, puno toga drugoga. Modeli su prilagođeni kretanjima, igri, bezbrižnosti i dječjoj neopretećenosti prolaznošću vremena.
photo: Goran Matijašec