Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
KLISAB predstavlja DENIMDENIM2 kolekciju, drugo izdanje popularne linije u kojoj lucidnim dizajnom brend daje novu vrijednost korištenom traperu. Osim fotogeničnog izgleda i transsezonske kvalitete, taj popularni materijal zbog svoje izdržljivosti jamči i trajnost upcycling proizvoda, pa je time ovaj dizajn i rezultat napora brenda KLISAB da nas približe idealu održive mode.
Filigranskom izvedbom spajanja korištenog jeansa DENIMDENIM2 ovo proljeće nudi deset novih modela, i to hlače i suknju nastale spajanjem postojećih traperica, mini suknju, sako, prsluk, košulju, dva modela topa i dvije haljine. Uz odjeću, linija ima i tri modela DENIMDENIM asesoara u čijoj su izradi korišteni manji komadi materijala preostali u procesu pripreme jeansa za patchwork, zbog čega se cjelokupna linija može opravdano označiti kao “proizvedena s nula otpada”.
Osim remena i nove KLISAB torbe od trapera, predstavljen je i upcycling bucket hat, a KLISAB ga je razvio uz podršku brenda Samsung. Ovaj bucket hat izrađen je u limitiranoj ediciji od 23 komada, naznačujući time poveznicu asesoara s novom Samsung Galaxy S23 serijom pametnih telefona.
Točka prepoznavanja ovih dvaju brendova bila je i činjenica da su pametni telefoni iz nove Samsung Galaxy S serije izrađeni recikliranjem ribarskih mreža iznesenih iz oceana, a podrška koju je u ovoj kolekciji Samsung pružio domaćem prêt-à–porter brendu jasna je ilustracija i važnosti koju Samsung daje dizajnu uopće, kao i razvoju lokalne kreativne zajednice. Ovaj bucket hat bit će dostupan u limitiranoj ediciji na www.youniversity.club platformi, a cijela kolekcija u KLISAB dućanu na adresi Masarykova 18 (Obrtnički prolaz 4).
Kolekciju DENIMDENIM2 predstavljaju vizuali koje potpisuje međunarodno propulzivni domaći fotograf Fillip Koludrović. U drugoj suradnji s brendom, Koludrović je ovu kolekciju predstavio radom koji ishodište ima u punk estetici. Stilist kose kampanje je Mijo Majhen za Keune Haircosmetics, MUA je rad Saše Jokovića za Estée Lauder, styling potpisuje Ana Nikačević s asistentom Filipom Paljakom, a modeli su Anica (Faith Model Management) i Max. Producent suradnje je Nikola Beban.