Genijalna ideja: Eventi na kojima se odvija razmjena parfema postaju sve veći hit
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila toliko...
Kolekcija optičkih naočala talijanskog brenda Police, koju je dizajnirao Enrico Furlan, novi kreativni direktor house brendova De Rigo Vision grupacije, predstavlja bogato nasljeđe ovog kultnog modnog i lifestyle brenda, koji je na najbolji mogući način povezao s modernim identitetom revolucionarnog koncepta. Nova kolekcija optičkih naočala ponovno odražava neovisan, hrabar, autentičan i urbani imidž. Highlight detalji kolekcije su
minimalna težina okvira, uz čak 3/4 novih modela koji teže manje od 14 grama; snažan identitet brenda koji ujedinjuje prošlost i budućnost Policea; nova kombinacija materijala s “touch” efektom koji jamče savršeno prianjanje i nenadmašnu udobnost nošenja; prisutnost prepoznatljivih i lako nosivih stilova. Kolekcija koja je nastala kao rezultat pomnog istraživanja, nova optička kolekcija besprijekorno povezuje kvalitetu i dizajn, donoseći originalne modele koji ostavljaju snažan dojam.