U svakodnevnom životu prolazimo kroz razne kupovne procese. Nekad su u pitanju proizvodi višeg cjenovnog ranga, nekad nižeg, ali naposljetku prodavač je uvijek sastavni dio kupovine. Nameće se pitanje koliko često prodavač utječe na našu konačnu odluku? Ponekad čak i suptilan komentar prodavača podsvjesno utječe na kupca, što dokazuje da prodavači uvelike utječu na to kako se kupci osjećaju prilikom kupovine.
Pred današnjim kupcem nalazi se mnogobrojan izbor proizvoda, iz čega proizlazi sve složenija kupovna odluka. Tvrtke su u nezavidnoj poziciji jer više nije samo kvaliteta ono što motivira kupca, put do lojalnih kupaca znatno je zahtjevniji. Postavlja se pitanje, kako diferencirati svoj proizvod od ostalih? Često je u procesu kupnje presudna upravo uloga voditelja prodaje, koji, ako posjeduje odgovarajuće vještine i sposobnosti, može “ući u glavu kupca” i ponuditi mu odgovarajuće rješenje.
Zanima vas kako usavršiti prodajne tehnike u svrhu unaprjeđenja vlastitog poduzeća ili već dugo razmišljate o prekvalifikaciji da biste postali voditelji prodaje? Osim same prodaje zanima vas i marketinški aspekt, koji se odvija tijekom prodaje? Već razmišljate gdje se možete prijaviti za usavršavanje prethodno navedenih vještina? Imamo dobru vijest jer možemo ponuditi program kreiran upravo za vas!
Visoka škola Aspira provodi program voditelja prodaje u trajanju od jednog semestra, tijekom kojeg će polaznici uz pomoć predavača stručnjaka prodaje dobiti uvid u praktična znanja i situacije koje su iskusili u stvarnom poslovnom svijetu, a ujedno i otkriti tajne iskusnih prodavača.
Zašto baš ovaj program?
Program je namijenjen za sve one koji se žele baviti prodajom, kao i onima koji se njome već bave, a žele formalizirati i unaprijediti postojeće vještine i znanja. Osim što će ovakva vrsta usavršavanja poslodavcima omogućiti da vođenje prodaje obavlja stručna osoba, omogućit će i nezaposlenim osobama da steknu znanja i vještine te postanu voditelji prodaje u području tehnike upravljanja i vođenja prodajnog postupka, poslovnog komuniciranja i marketinga.
Što očekivati od ovog programa?
Razlikovati stilove i načine prodaje.
Prepoznati karakteristike i specifičnosti proizvoda u svrhu donošenja odluka nužnih za što bolji marketinški plasman proizvoda.
Razlikovati strategije i taktike poslovnog pregovaranja.
Identificirati obilježja potrošača i modele ponašanja.
Komunicirati na primjeren način.
U svrhu dodatne motivacije, osim stečenih kompetencija, po završetku programa voditelj prodaje polaznicima se izdaje uvjerenje o usavršavanju odobreno od strane Ministarstva, a ujedno se i upisuje u e-radnu knjižicu.
Postanite glavni razlog prosperiteta vlastite ili tvrtke u kojoj radite, priključite nam se na programu voditelja prodaje 4. studenoga 2022. Više informacija o programu potražite na Aspirinoj web-stranici.