Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Prekjučerašnja tmurna zagrebačka nedjelja nije bila ni približno dosadna kako se činila vremenska prognoza, a za to je zaslužna velika ekipa profesora, asistenata, studenata i prijatelja Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta koja je svima zainteresiranima predstavila neke od trenutno najzanimljivijih tema u psihološkom svijetu.
Saznali smo tko zapravo vlada Westerosom, što sve treba imati savršeni kandidat za posao na svemirskom brodu, kako nam čarolija Harry Pottera može pomoći u svakodnevnim problemima te, za sve trenutne i buduće influencere, kako napraviti sadržaj koji će vašu publiku oboriti s nogu.
Na prvi pogled različite, ove teme imaju zajedničku točku – psihološki pogled na svijet oko nas. Psihofest je time ostvario svoju svrhu: promicanje svih mogućih i (trenutno!) nemogućih načina na koje nam psihologija može olakšati svakodnevni život. Velika tema kojom se psiholozi sve više bave svakako je oglašavanje. Tu nam je temu iz prve ruke približila agencija Izone, u kojoj marketiške kampanje osmišljavaju baš psiholozi.Psihologinje iz agencije podijelile su svoja iskustva iz svijeta oglašavanja. Kroz osobne priče pokazale su nam na koje sve načine psihologija može pomoći u komunikaciji s potrošačima i uvjerile sve prisutne da između marketinga i psihologije postoji velika povezanost i ljubav.
Kako sve ne bi ostalo samo na priči, Izoneovci su osmislili i radionicu „Oops!…I did content again!“ na kojoj su kroz kratak i zabavan zadatak pokazali kako kreirati savršeni digitalni sadržaj, koji ima glavu i rep.
Sva predavanja i radionice na Psihofestu bili su potpuno besplatni, a nadamo se da ćete doći i na sljedeći – znamo da mi hoćemo!