Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Izložbom umjetničkih instalacija na ogledalima u Muzeju Mimara predstavlja se autorica i umjetnica Ružica Milenković. Posjetitelji će izložbu moći razgledati ovaj tjedan, do 24. veljače 2019.
U Kolekcionarskoj sobi Muzeja Mimara prošlog petka otvorena je izložba umjetničkih instalacija na ogledalima “Krajolici labirinta” Ružice Milenković, koja se može razgledati do 24. veljače 2019. Uz mnogobrojne uzvanike i publiku, uz autoricu, izložbu su otvorili recenzent Davorin Vujčić i kreativni producent Dalibor Jakus koji je tom prigodom i pročitao pismo ravnateljice Muzeja Mimara, Lade Ratković Bukovčan: “Ogledala kao da upijaju bogatstva prirode u svim njezinim čudima i bujnosti isprepličući ih autoričinom percepcijom u neraskidivo tkanje. Bogatstvo tvari koje se, možemo reći, rastežu i razlijevaju po glatkoj opni ogledala, postaje izraz vibrantne autoričine igre koja, nesumnjivo, najavljuje još brojnih ostvarenja.”
Život promatran kao labirint, mreža mogućih životnih putova, onih slijepih i onih otvorenih; krajolici kao posebne točke unutar labirinta, svojevrsna odmorišta u tom koračanju. Mjesta koja putnike hrane i napajaju snagom, mjesta inspiracije, za nastavak puta. Niz od šest ogledala Ružice Milenković započinje Guardianom, čuvarom labirinta i svih onih koji njime koračaju.
Recenzent izložbe Davorin Vujčić navodi kako je autorica neke kompozicije izvela kao geometrijske strukture kvadrata i pravokutnika (Grad koji izmiče), dok su druge melodioznim krivuljama poprimile organički oblik s obiljem asocijacija (Čuvar labirinta). Uz kolorističke efekte koje izvlači iz plavetnila lapis lazulija, zelenila ahata ili ljubičastih odsjaja charoita, Ružica Milenković katkad reducira boju te kalcitom, gorskim kristalom i oniksom stvara monokromne i crno bijele strukture. Odluka zanemarivanja funkcionalnosti donijela je promjenu i na semantičkoj razini, odnosno pomak od utilitarnog predmeta ka samodostatnom estetskom djelu… taj likovni postupak može se smatrati autentičnim doprinosom našoj primijenjenoj umjetnost. U sklopu izložbe umjetničkih instalacija na ogledalima “Krajolici labirinta” autorica je izložila i nakit.