Winter uglies: influencerica otkrila kako se bori s padom samopouzdanja tijekom zime
Ne možemo poreći da zima uistinu ima svojih čari - božićni ugođaj, šetnje po snijegu, cozy večeri kod kuće i zimske aktivnosti poput skijanja ili k...
Beauty insider
Vlasnica ste kozmetičkog ili estetskog centra, ordinacije ili poliklinike, imate centar koji je otvoren već neko vrijeme te ste u startu opremili prostor, uložili u opremu i krenuli se boriti za svoj komadić prostora na tržištu. Posao se pokrenuo, zaposlenici su se uhodali, klijenti dolaze.
Kako i kad graditi posao dalje? Je li uopće potrebno uvoditi novitete i, ako jest, hoće li učiniti razliku trenutak kretanja u nove investicije?
Sva ova ista pitanja postavljaju si vlasnici centara i najčešće se odlučuju odabrati nešto što je trenutačno popularno, što su i sami vidjeli na društvenim mrežama, a bez da su tražili savjet stručnjaka ili istražili tržište da bi u konačnici uvidjeli potrebe svojih klijenata.
Beauty industrija jedna je od najbrže rastućih i stoga je neophodno biti stalno u trendu, pratiti novitete, poznavati nova istraživanja i zahtjeve modernog klijenta, ali u svemu tome važno je ostati svoj i graditi priču. Važno je u startu stvoriti misiju i viziju svoga centra, koja će vam biti misao vodilja u svemu što radite, a isto tako s njom koračate prema svom cilju, pozicionirate se i brendirate na tržištu.
Vlasnici ovakvih centara najčešće su zaljubljenici u svoj posao, radoholičari, vizionari, odlični operateri, stručnjaci, ali i osobe bez velikog znanja o poslovnim strategijama. Najčešće zbog goleme želje i brzine povrata investicije spremni su “izgorjeti” od rada u svom businessu, ali s druge strane zaboravljaju raditi na njemu.
Nakon 24 godine rada u ovoj industriji, mogu vam iz osobnog iskustva savjetovati – odaberite svog mentora, složite svoju poslovnu strategiju, za to nikad nije kasno. Osmislite svoju priču kako bi klijenti u vama vidjeli profesionalca kojem vjeruju i žele dati svoje povjerenje. Nije dovoljno samo lijepo urediti prostor, uložiti u tehnologiju i odabrati djelatnike. Posao se neće pokrenuti sam od sebe, potrebno je osmisliti što i kako te onda u to vjerovati i biti dosljedan.
Kad razgovaramo o ulaganju, onda je tehnologija u pravilu najveći, odnosno najbitniji dio ulaganja, a omogućuje nam širenje ponude kako bismo postojećim klijentima mogli ponuditi nešto novo. Jako je važno radi li se o uređaju za lice ili uređaju za tijelo. Neophodno je izabrati kvalitetan uređaj te odlučiti kojoj niši se želimo posvetiti i kad. Nije isto ulagati u uređaj za lice ili tijelo i tu postoje određene zakonitosti.
Tretmani tijela sezonski su posao. O ulaganju u takvu tehnologiju trebamo početi promišljati, istraživati ujesen da bismo ulagali početkom godine, a do kraja drugog mjeseca trebali bismo biti spremni s ponudom i oglašavanjem te naši djelatnici do tada moraju biti savršeno educirani za pružanje nove usluge.
Loše planirana ulaganja podrazumijevaju kupnju takvih uređaja nakon navedenih mjeseci i za njih je teško pretpostaviti u kojem vremenu i opsegu će nam vratiti uloženo.
Kad je riječ o licu, tu je priča sasvim drukčija. Tretmani lica temelj su svakog centra i usluga koju pružamo tijekom cijele godine, ali isto tako i najveća odgovornost prema klijentu.
Ako u ovo doba godine birate uređaj koji biste stavili kao novitet za sezonu ili tek opremate, važno je uložiti u nešto što možete raditi tijekom cijele godine, primjerice u tretmane koji nisu fotosenzibilni te nakon kojih će klijenti moći uživati u suncu.
Upravo takav novitet koji trenutačno oduševljava klijente koji su ga isprobali dolazi iz Reviderma. Riječ je o novoj bipolarnoj radiofrekvenciji koja prva na tržištu radi na adipocitima te bez oštećenja kolagena na jedan nov, patentiran način iz najdubljih slojeva kože stvara prirodni potporanj za sve opuštene, naborane kože i kože koje su izgubile volumen.
Revidermova Vega postat će BFF svakoj ženi nakon 40., a uz odmah vidljive rezultate i maksimalnu sigurnost te ugodu tretmana nema žene koja je neće isprobati. Iskreno, ona je must-have i mudro ulaganje jer će rezultati koji su odmah vidljivi te njihova dugotrajnost povećati dolazak klijenta u centar i učiniti vašeg klijenta oduševljenim, a oduševljeni klijenti su odani klijenti.
Ovakvo ulaganje uz dobro osmišljen marketing brzo vraća uložen novac te je jako lako izračunati profitabilnost za centar.
Odlučujete li se na ulaganje, a nemate u tome iskustva, najsigurnije ulaganje jest upravo ulaganje u stručni konzalting.
Odaberite mentora koji osim teorijskog znanja ima i “puno odrađenih utakmica u nogama”, koji vam može pomoći i na osnovi vašeg poslovanja predložiti kad je pravi trenutak i u što je dobro ulagati te koliko brzo možete vratiti uloženo.
Vrijeme je nepovratan resurs, stoga uložite u sebe i svoje znanje kako biste bili najbolje verzije sebe. Budite dosljedni i okružite se kvalitetnim ljudima, kako zaposlenicima, klijentima tako i stručnjacima da budu vaša produžena ruka, oni koji će vam u ključnom trenutku pomoći odabrati pravi smjer vašeg puta.
Piše: Kristina Ukalović
Regionalna Reviderm edukatorica
Vlasnica Kris Derme
Ravnateljica Učilišta Adrianus
www.beautyconsulting.com