Tajne ljepote Jeanne Damas: Ovo su must-have proizvodi slavne Francuskinje
Jedna od najpoznatijih francuskih influencerica, Jeanne Damas prava je "poster djevojka" za izgled chic Francuskinja koje željno kopiraju žene dilj...
Početak ljeta pravo je vrijeme za osmišljavanje poslovne strategije za jesen
Često nam se dogodi da se u ljetnim mjesecima prvo dobro naradimo jer svima trebaju naše usluge da bi zablistali na plaži, a potom se i same želimo opustiti. Za naše opuštanje biramo prva dva tjedna u kolovozu kad smo sigurne da najmanje gubimo ako nam centar ne radi pod punim opterećenjem.
Pri tom opuštanju želimo se nagraditi. Same sebe uvjeravamo da smo to zaslužile, a strategiju te komunikacijski i prodajni plan za rujan prepuštamo sreći i inerciji. Logično nam je da će klijenti odraditi tretmane nakon ljeta, ali ne razmišljamo kako bolje isplanirati i organizirati svoju ponudu tako da bude prihvatljiva, ali i primamljiva.
Ključan trenutak za dobar posao u rujnu jest trenutak lansiranja naših ponuda koje su rujnu i namijenjene. Nikako nemojmo zaboraviti da je rujan mjesec u kojemu se štošta događa – svi se vraćaju na posao, počinju pripreme za školu, opremaju se školarci, domaćice pripremaju zimnicu, kreću studiji i svi imaju osjećaj da se im se nagomilalo sve ono što se odgađalo zbog ljeta i godišnjih odmora. Ako o tome ne promislimo na vrijeme i ne uzmemo u obzir potencijalne planove i obveze naših klijenata, sve ono što smo očekivali da će se dogoditi u rujnu lako se može prebaciti u sljedeći mjesec, što nama nikako ne odgovara.
Kao zastupnica REVIDERMA, za svoje klijente osmišljavam kvartalne tretmane i vodim brigu o trenutku njihovog lansiranja, planiram nastup na komunikacijskim kanalima na kojima se nalazi naša publika te shodno tome pripremam prilagođenu strategiju nastupa, marketinške materijale, kao i vizualnu komunikaciju kako bi naš tretman u pravom trenutku istaknuli na tržištu, generirali njegovu potražnju te omogućili prepoznatljivost kako tretmana tako i REVIDERM pristupa.
REVIDERM centri periodično se ističu na tržištu uvijek aktualnom, novom ponudom tretmana koja privlači klijente. Naši klijenti već znaju koliko truda ulažemo u osmišljavanje novih kvartalnih tretmana, pa oni od njihovih odabranih REVIDERM centara ništa manje niti ne očekuju.
Ne zaboravite:
1. Ljeto je vrijeme za planiranje posljednja četiri najvažnija mjeseca u godini – rujna, listopada, studenoga i prosinca.
2. Ništa ne prepuštajte slučaju jer nitko ne poznaje vaše klijente, njihove potrebe i navike bolje od vas. Pripremite im prilagođene pogodnosti te im budite uvijek zanimljivi i dostupni.
3. Planirajte cilj koji želite postići i koji su koraci potrebni da ga postignete, raščlanite to na manje dijelove te učinite sebi i timu uslugu jer ćete lakše ostvariti očekivano.
4. Pripremite pogodnosti koje imaju smisla, koje će privući klijenta, a uz čiju ćete pomoć svojim klijentima pokazati koliko su vam važni.
Niti jedan uspješan centar nije to postao slučajno. Potražite uzore na tržištu, pratite koliko su aktivni i koliko se trude, učite od njih ili saznajte tko su njihovi mentori.
Želim vam najuspješniju jesen u vašim centrima, a ako ipak poželite napraviti iskorak u svojem poslovanju jer želite i/ili smatrate da možete puno više, pišite mi, podijelite svoje izazove – rado ću vam pomoći u rastu vašeg centra.
Piše: Kristina Ukalović
Regionalna Reviderm edukatorica
Vlasnica Kris Derme
Ravnateljica Učilišta Adrianus
Foto: Lacheev/iStock/Getty Images Plus