Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
Beauty insider
Prisutna sam u beauty industriji više od 20 godina, a beauty konzaltingom bavim se gotovo deset godina. Jedna od najčešćih dvojbi s kojima se susrećem jest kako odabrati usluge centra te ih profitabilno valorizirati.
Svoje mentoriranje baziram na vlastitom iskustvu i zato vam donosim priču s kojom sam se susrela puno puta.
Odlučili ste otvoriti svoj centar, proučili ste ponudu na tržištu te složili svoj plan poslovanja. Shvatili ste da je važno znati koji su vaši ciljevi i planovi te ste sa svojim timom postavili misiju i viziju vašeg centra. Uložili ste u opremu i kozmetiku za rad i uredili prostor. Došao je red na cjenik i slaganje ponude usluga.
Na početku vašeg poslovanja, kako ne biste gubili klijente, odlučujete raditi sve što rade i drugi centri, a dodatan bonus bit će nova oprema koju ste kupili – poput lasera i radiofrekvencije, koji nisu dostupne u svim centrima.
Iako ste odlično opremljeni, najjednostavnije je u prvi plan staviti nokte, manikuru, masažu, a kad privučete klijente, tada ćete im predstaviti ostalo.
Počinju vam se popunjavati rasporedi, nema slobodnih termina, klijentima ste počeli prezentirati što dodatno nudite. Za taj se termin mora čekati jer vaši djelatnici za novu uslugu nemaju vremena. Čini vam se da puno radite, a na kraju vam malo toga ostaje.
Jeste li se prepoznali u ovom scenariju? Ako jeste, zasigurno ste se upitali što radite krivo?
Ono što svima na početku savjetujem jest izrada poslovne strategije. Radi se o osvješćivanju procesa koje svakodnevno koristite u vašem poslovanju, njihovoj optimizaciji te ponovnom uključivanju u poslovanje.
1. Ako ste odlučili biti drukčiji, to i budite. Ponudite uslugu iza koje stojite, specijalizirajte se, ne morate biti kao drugi.
2. Bitno je znati koje su usluge i tretmani traženi u vašem centru te koliko su profitabilni. Uložite u aplikaciju za praćenje svog rada. Tako vaše buduće planove nećete bazirati na pretpostavkama već na konkretnim brojkama.
3. Izračunajte koliko vrijedi vaš i sat vašeg djelatnika, iskoristite maksimalno opremu u koju ste uložili, osmislite svoj jedinstven pristup i uslugu zahvaljujući čemu ćete profitabilno puniti svoj raspored.
4. Birajte s kojim partnerom želite poslovati. Primjerice, REVIDERM kao vaš partner sve će prethodno posložiti, usmjeriti vas kako da budete drukčiji i prepoznatljivi te vam omogućiti da lako izračunate koliko brzo možete povratiti uložen novac.
5. Ulažite u sebe i svoje djelatnike kako biste bili što stručniji te kako biste mogli nuditi usluge s rezultatima jer klijent je spreman platiti za takvu uslugu. Preporučujem REVIDERM Basic edukaciju za sve koji biraju s čime će raditi ili otvaraju centar – na taj način mogu upoznati strategiju REVIDERM brenda, njegove prednosti, kvalitete i može li takav odabir biti dio vaše priče.
6. Optimizirajte svoje rasporede te ne zaboravite maksimalno iskoristiti i čuvati najbolje termine za najprofitabilnije tretmane i usluge.
Ako vas je sve ovo potaknulo na to da preispitate način svog poslovanja i saznate ima li prostora za napredak, dogovorite svoje savjetovanje s mentorom koji će vam to na vrlo jednostavan način objasniti. Dovoljno je samo par poteza i malih promjena da biste mogli pametnije promišljati i raditi na vlastitom biznisu.
Piše: Kristina Ukalović
Regionalna Reviderm edukatorica
Vlasnica Kris Derme
Ravnateljica Učilišta Adrianus