Prema Waitroseu, britanskom trgovinskom lancu, food trendovi sljedeće godine ukjučivat će krumpirovo mlijeko te hranu punu umamija – začina koji aktivira naš peti okus. U svom godišnjem izvješću o hrani i piću, supermarket je predvidio da će novi potrošački trendovi postati popularni u Britaniji, ali i diljem Europe.
Najintrigantniji razvoj je krumpirovo mlijeko, koje je u Švedskoj izumila tvrtka Veg, a tu su i drugi, zanimljivi alternativni mliječni proizvodi – grašak, zob i lješnjak, za koje proizvođači kažu da koristi manje CO2 od tradicionalnih sorti, da je u potpunosti veganski i vrlo hranjiv.
Osim toga, smatra se da će se pojačati prehrana koja uključuje svijest o utjecaju na klimatske promjene, takvozvano “klimatarijanstvo”. Riječ je o prehrani usmjerenoj na smanjenje ugljičnog otiska pojedinca, gdje se klasični goveđi hamburgeri rade s pola mesa, pola leće, na primjer, a brinu se i o pakiranjima. Fokusira se na utjecaj hrane na okoliš, a ne na ono što ljudi zapravo jedu. Prioritet je, očekivano, smanjenje ukupnih emisija.