Ovim vježbama možete si u samo tri minute dnevno produljiti život
Svi znamo da su zdrava prehrana i redovito kretanje ključ kvalitetnog i dugog života. Ipak, u užurbanoj svakodnevici često ih pomalo zanemarujemo -...
Rak dojke tema je o kojoj često pišemo u Ljepoti&zdravlju, i to s razlogom. Naime, u Hrvatskoj je u 2019. godini zabilježeno 2999 novootkrivenih slučajeva raka dojke, prema posljednjim podacima HZJZ-a. Kako je za Ljepotu&zdravlje nedavno otkrila Maja Erceg Tušek iz Udruge žena oboljelih i liječenih od raka SVE za NJU, rak dojke na trećem je mjestu među zloćudnim uzrocima smrtnosti žena, nakon raka pluća i kolorektalnog raka, a zbog starenja stanovništva, predviđa se da će oboljelih žena biti sve više.
Uzmemo li u obzir činjenicu da se čak 90 posto oboljelih može izliječiti ako se bolest otkrije na vrijeme, jasno je da su edukacija žena i poticanje na redovite samopreglede i kontrolne preglede od krucijalne važnosti.
Posljednjih godina mnogi se brendovi tako uključuju u akcije koje za cilj imaju, između ostalog, i osvješćivanje važnosti redovitih pregleda te generalno ovog ozbiljnog zdravstvenog problema. Jedan od posljednjih renomiranih brendova koji je odlučio dati svoj obol jest Intimissimi, talijanska marka koja se izdvaja svojom ponudom donjeg rublja i odjeće za spavanje te lounge. Tijekom listopada, mjeseca borbe protiv raka dojke, Intimissimi će tako od svakog prodanog grudnjaka donirati 7,00 kn (0,93 €) Hrvatskoj ligi protiv raka. Hvalevrijedna akcija kojoj ćemo se zasigurno priključiti!
Foto: Ponomariova_Maria/iStock via Getty Images Plus