Croatia Airlines tijekom turističke sezone planira povezivati Hrvatsku s 24 međunarodna odredišta, odnosno 25 europskih zračnih luka, a zrakoplovi našeg domaćeg avioprijevoznika pritom će letjeti na 47 međunarodnih linija.
U redovitom međunarodnom prometu planirano je izravno povezivanje Zagreba i 15 europskih odredišta. Tako iz Zagreba, ove ljetne sezone, izravno možete poletjeti u Amsterdam, Atenu, Barcelonu, Beč, Bruxelles, Dublin, Frankfurt, Kopenhagen, London, München, Pariz, Rim, Sarajevo, Skoplje i Zürich.
Kako bi odgovorila pojačanoj tržišnoj potražnji, Croatia Airlines svojim putnicima nudi izravne letove iz Splita u Amsterdam, Atenu, Beč, Berlin, Bukurešt, Dublin, Düsseldorf, Frankfurt, Kopenhagen, London (Heathrow i Gatwick), Lyon, Milano, München, Oslo, Pariz, Prag, Rim, Stockholm i Zürich.
Iz Dubrovnika su planirani izravni međunarodni letovi u Atenu, Frankfurt, München, Pariz, Rim i Zürich. Naša domaća aviokompanija također će povezivati Rijeku, Osijek i Bol na otoku Braču s Münchenom.
Mreža međunarodnih letova usklađena je s letovima između sedam hrvatskih zračnih luka (Zagreb, Dubrovnik, Split, Zadar, Pula, Osijek i Bol) te putnicima omogućuje dobre konekcije na međunarodne linije.
Split – Skoplje (do 9. listopada, utorkom i petkom)
Split – Oslo (do 15. listopada, nedjeljom)
Bol – München (do prve polovice listopada, subotom)
Redoviti međunarodni letovi Zagreb – Mostar ponovno suuvedeni3. svibnja ove godine,a obavljat će se triput na tjedan. IzZagreba u Mostar možete poletjeti srijedom u 11 sati i 25 minuta, a četvrtkom i nedjeljom na raspolaganju su vam večernji letovi s polijetanjem iz Zagreba u 23 sata. Zrakoplovi Croatia Airlinesa polijetat će IzMostara u Zagreb ponedjeljkom i petkom u 06:00, a srijedom u 13:05.
Okusi Dalmacije u zrakoplovima – Dalmatinska marenda
U zrakoplovima Croatia Airlinesa možete doživjeti Dalmatinsku gastronomiju. Tako će vam u poslovnom razredu ponuditi veliki snack box – mandulat, krekere od ružmarina i maslinovog ulja, šalšu, pršut i arancine, temali snack box u kojem su mandulat, krekeri od ružmarina i maslinovog ulja te pršut. A za putnike u ekonomskom razredu u ponudi su krekeri od ružmarina i maslinovog ulja.
Marketinška kampanja
Kampanjom pod nazivom Inspired by you naš nacionalni avioprijevoznik potvrđuje da je prepoznatljiv brend koji kreira trendove. S obzirom na to da je Hrvatska ponajprije turistička destinacija, Croatia Airlines želi naglasiti ulogu dobrog i pouzdanog domaćina na svojim letovima. Također želi istaknuti različite usluge i pogodnosti koje nudi svojim putnicima poput široke mreže odredišta kojima tijekom cijele godine povezuje Hrvatsku s Europom i svijetom. U našoj domaćoj aviokompaniji ponajprije žele naglasiti da su im putnici na prvom mjestu i da će njihovo putovanje učiniti ugodnim i nezaboravnim doživljajem.