Kako do zdravih desni i bezbrižnog osmijeha bez dosadnog četkanja
Bakterije u zubnom plaku uzrokuju 95 % bolesti usne šupljine. Srećom, postoji praktično rješenje.Lumoral je svjetlom aktivirana otopina za oral...
CHANEL poziva Jean-Paula Goudea za proslavu blagdanske čarolije na kraju godine. Vjerni suradnik kuće CHANEL već gotovo 30 godina, on nas uranja u svoj razigran umjetnički svijet pun mašte i daje ulogu Lily-Rose Depp, CHANEL ambasadorici i muzi mirisa N° 5 L’EAU. “Samo je po sebi razumljivo da film posvećen blagdanskim danima govori o poeziji, bajkovitosti, radosti i iznenađenju. Jean-Paul Goude kombinira humor, čaroliju i razigranost. Izabrati njegov maštoviti svijet ispunjen bezvremenskom, dječjom zadivljenošću bilo je očigledno”, objašnjava Thomas du Pré de Saint Maur – voditelj globalnih kreativnih resursa za CHANEL Mirise i Kozmetiku, Satove i Nakit.
“Uživala sam tumačiti lik koji je zamislio Jean-Paul. Ta radost i začuđenost podsjetili su me na vlastite osjećaje male djevojčice u božićno jutro”, pojašnjava Lily-Rose Depp. Odjevena u malu crnu haljinu, s rukavicama bez prstiju i u crvenim čizmama, s kosom počešljanom u stilu četrdesetih godina prošlog stoljeća i pokrivenom bijelom beretkom, Lily-Rose Depp odiše svježim, mladenačkim šarmom. “Za mene je Lily-Rose utjelovljenje svježine i živosti mlade djevojke, zajedno sa zrelošću iskusne glumice”, objašnjava Jean-Paul Goude. Dok sjedi na golemoj bočici mirisa, mlada glumica zagledana je u veliku snježnu kuglu poput gatare, kao da nazire svoju budućnost. “Vidim, vidim…” Usred hrpe darova ona otkriva svoj sretni broj, N° 5, zajedno sa svojim omiljenim mirisom, N° 5 L’EAU. U snježnom vrtlogu Lily-Rose Depp se vrti gotovo s dječjom radošću; iznenada se ta atmosfera pretvara u broadwayski mjuzikl što ga oživljava ultramoderni duh mlade žene. “Poigravati se ovako s odmakom a poštujući pravilo igre – u ovom slučaju blagdana na kraju godine – jedno je od njegovih brojnih talenta”, nastavlja Thomas du Pré de Saint Maur. “Ovim smo filmom željeli da iskusna glumica prirodno i spontano odigra čisto komercijalnu poruku, u čemu je Lily-Rose sjajno uspjela”, dodaje Jean-Paul Goude. A Lily-Rose Depp na ovaj kompliment uzvraća: “Svako iskustvo rada s Jean-Paulom Goudeom nova je avantura, zahvaljujući njegovoj ogromnoj i nevjerojatnoj kreativnosti. S Jean-Paulom stvaramo likove i u tome jako uživamo.”
Veze koje spajaju CHANEL i Jean-Paula Goudea utkane su u svaki element dekora, u svaki detalj. Preuveličana bočica mirisa središnje je obilježje reklamnih kampanja Kuće CHANEL, ali je isto tako dio redateljevog kreativnog potpisa: tri metra visoku bočicu umjetnik je specijalno dao napraviti za ovu priliku, zajedno s divovskim dvostrukim C u pozadini, kako bi pojačao čaroliju svoje priče bez upotrebe specijalnih efekata. Povećavanje stvarnosti umjesto virtualnosti kako bi unio još veći osjećaj čarolije jedna je od omiljenih tehnika Jean-Paula Goudea.
Što se tiče crvenih detalja koji se pojavljuju na aksesoarima što ih nosi Lily-Rose Depp i na imenu CHANEL, osim što podsjećaju na žive boje s crteža Jean-Paula Goudea, one su i trag dugogodišnje tradicije Kuće CHANEL koja je ovu boju uključivala u reklame svog ikoničkog mirisa… Ujedno je to i počast “boji života, boji krvi”, kako je govorila Gabrielle Chanel, ali i ženstvenosti, strasti i smjelosti koje savršeno utjelovljuje Lily-Rose Depp.
S ovom novom kampanjom koja počinje 1. studenoga 2019. godine, CHANEL gradi idealan i čarobni svijet, savršen okvir za proslavu jednog od najljepših i najsvečanijih doba u godini.