L’Occitane sadi 2.000 stabala u Dalmaciji u partnerstvu s projektom Boranka

by | 17 studenoga, 2020

Podsjetimo se, Boranka je interaktivna kampanja u organizaciji Saveza izviđača Hrvatske, kojoj je cilj podizanje svijesti građana, pogotovo mladih, o važnosti šuma, zaštiti prirode, posljedicama globalnog zatopljenja te prevenciji i zaštiti od požara. U uspješnoj akciji volonterskog pošumljavanja Dalmacije, lani su volonteri posadili 25.000 sadnica i sadnog materijala na požarištima. Tijekom tri godine, koliko traje akcija Boranka, pošumljavalo se na području Splita, Žrnovnice, Mosora, Sitnog Donjeg, Zvjezdanog sela Mosor, Kučina, Zadra i Makarske.

Projekt pošumljavanja opožarenih dijelova Dalmacije “Boranka” u Bruxellesu je 2019. dobio najprestižniju nagradu za marketinšku učinkovitost EuroEffie.

L’Occitane ponovno sudjeluje u zelenoj akciji

L’Occitane Hrvatska drugu godinu za redom sudjeluje u zelenoj, volonterskoj akciji pošumljavanja na području Dalmacije. Veliki požari koji svakog ljeta haraju hrvatskom obalom, uništavaju velike površine šuma i života koji se nalazi u njima, a pustoš koja ostaje velika je prirodna katastrofa. Brend koji je predan svojim načelima o očuvanju prirodne bioraznolikosti i zaštiti životinja je zato među ponosnim parkerima pošumljavanja područja Splita i Zadra. Ove godine, uz potporu L’Occitane Zaklade, s dvostruko većom donacijom – 2.000 autohtonih sadnica odnosno 50.000 kn. L’Occitane smatra svojom dužnošću pomoći prirodi kada je nemoćna i time joj zahvaliti na svim blagodatima koje nam pruža.

Što je bilo drugačije?

Iako je ovogodišnja akcija pošumljavanja, zbog epidemioloških mjera, nešto manjeg intenziviteta i odaziva nego prethodnih godina, ipak je najvažnije da se nastavlja njezin kontinuitet. “Poštujemo epidemiološke mjere u skladu s uputama županijskog Stožera civilne zaštite. Volonteri nose maske i drže razmak. Sadimo bjelogoricu i crnogoricu, to je hrast i česmina, dio će se saditi u sadnicama, a dio crnogorice ide u sjemenu. Od sadnica uz hrast crniku imamo pinjole, čempres i dalmatinski bor”, rekao je Dan Špicer, koordinator projekta i poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske.

L’Occitaneovi volonteri, partneri i zaposlenici uputili su se na područje Žrnovice i posadili  stabla hrasta crnike, čempresa, pinije i primorskog bora u sadnicama i sjemenu, dok su crni bor sadili u sjemenu. Sve to činili su zajedno s ostalim stručnjacima, organizatorima i volonterima. L’Occitane je iznimno ponosan što je i ove godine mogao sudjelovati u ovome projektu, a još je ponosniji što su za njegov brend zajednički surađivale i vrijedno sadile i male i velike ruke.

Boranka se nastavlja u L’Occitane trgovinama i na društvenim mrežama

U sklopu kampanje, od izgorjelih borova prikupljenih na dalmatinskim požarištima, izrađene su tzv. „boralice“ – pastelne bojice izrađene od pepela borova stradalih u požarima. U L’OCCITANE trgovinama ove jeseni uz kupnju kreme za ruke od 75 ili 150 ml, prvih 2.000 kupaca očekuje simbolični poklon – „boralica“. Detalje potražite na L’Occitane stranici. Naime, svatko se u akciju pošumljavanja može uključiti korištenjem boralica: sami možete nacrtati svoje drvce, dati mu ime i putem web aplikacije ‘posaditi’ ga u virtualnu šumu. Za svako nacrtano drvce ‘posađeno’ na boranka.hr, volonteri će zasaditi pravu sadnicu na požarištu. Prema tome, kako raste virtualna šuma, tako se povećava i broj živih sadnica u prirodi – iz spaljenog drveta nastaje novi život, iz crno-bijelog požarišta, rađa se šumsko zelenilo!

L’Occitane Hrvatska organizirao je i natječaj na svom Instagram profilu @loccitane_hr, pa pogledajte. Najkreativnijih 5 crteža osvaja Ultralaganu kremu za ruke Karite Bergamot, 150 ml.

Tagovi: