Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Ako postoji nešto oko čega se većina slaže, to je činjenica da je hrana jedan od ključnih faktora prilikom biranja odredišta za putovanje. Prema Booking.com-ovim podacima, od nekih 50.000 svjetskih putnika, 61 % putnika kaže da bira odredište prema izvrsnoj hrani ili piću. Ne može se poreći važnost gastronomskog turizma jer više od trećine (34 %) svjetskih putnika, što se povećava na 40 % među milenijskom generacijom, planira u 2018. godini otići na putovanje vezano uz gastronomiju. Samo 15 % putnika iz Hrvatske planira gastronomsko putovanje u ovoj godini.
Gotovo pola (49 %) svjetskih putnika i dalje želi biti još pustolovnija što se tiče vrste hrane na putovanjima, što se povećava na čak 60 % među milenijskom generacijom. Jedan je način za to isprobavanje lokalnih specijaliteta na putovanju. Zapravo, gotovo dvije trećine (64 %) svjetskih putnika želi u 2018. godini isprobati više lokalnih specijaliteta. Za Hrvatsku su rezultati malo drugačiji pa samo 35 % putnika iz Hrvatske želi više pustolovine pri odabiru hrane na putovanjima, a 63 % želi u ovoj godini isprobati više lokalnih delicija.
Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, otkriva najpopularnija svjetska odredišta za otkrivanje lokalne gastronomije, prema milijunima recenzija Booking.com-ovih putnika.
Lokalni specijaliteti: mjesta koja trebate posjetiti
Neka od najboljih mjesta na kojima možete kušati jela domaće kuhinje nalaze se u jugoistočnoj Aziji, uz regionalne specijalitete kao što su dim sum, rezanci i pho. Možda onda i nije slučajnost da ljubitelji hrane koji žele kušati različite specijalitete također dolaze iz tog područja – 57% Azijata navodi kako traže nove specijalitete koje bi kušali ove godine.
Tržnice s uličnom hranom
Više od pola putnika iz Hrvatske (54 %) ove će godine vjerojatno potražiti tržnice na kojima se nudi lokalna ulična hrana, a to je i odlična lokacija na kojoj se hrana može kušati. Više od polovice globalnih putnika (54 %) želi doživjeti jedinstveno gastronomsko iskustvo na svom putovanju, a pokretni restorani savršen su način da ta želja ostvari. Milijuni recenzija na Booking.com-u, koje ostavljaju putnici, otkrivaju top destinacije za ostvarivanje tih jedinstvenih gastronomskih iskustava.
Fotografije tako realistične da biste ih mogli pojesti
Društveni mediji prepuni su fotografija koje prikazuju putovanja i pustolovine foodieja. Prekrasna, živopisna i neobična hrana odličan je način da popunite sadržaj na svojim društvenim mrežama i prilika da s drugima podijelite lokalnu hranu koju ste otkrili. Petina putnika iz Hrvatske (20 %) ove godine planira snimiti više fotografija hrane. Ta je želja najpopularnija među azijskim putnicima koji dolaze iz Kine (65 %), Indije (57 %), Tajlanda (53 %), Indonezije (50 %) i Hong Konga (48 %).
Pepijn Rijvers, Viši potpredsjednik i Direktor odjela za marketing Booking.com-a komentira: „Hrana igra iznimno važnu ulogu pri odabiru odredišta za putovanje, a u konačnici bitno utječe na cjelokupni doživljaj. Kušanje lokalne i ulične hrane izvrstan je način za putnike da upoznaju lokalnu kulturu, postanu dio lokalne zajednice i isprobaju nešto novo i drugačije. Naše preporuke na temelju stvarnih recenzija gostiju mogu vam pomoći da lakše pronađete najbolja mjesta i nova mjesta u kojima možete otkriti nove okuse iz svih dijelova svijeta!”
Booking.com B.V. osnovan je 1996. godine u Amsterdamu te se od male nizozemske startup tvrtke razvio u jednu od najvećih online tvrtki na svijetu. Booking.com je dio grupe Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG) i broji više od 17.000 zaposlenika u 198 ureda i 70 zemalja diljem svijeta.
Naša je misija omogućiti ljudima da proputuju cijeli svijet. Stoga ulažemo u digitalnu tehnologiju kojom im nastojimo olakšati putovanja. U Booking.com-u nudimo najveći izbor nevjerojatnih smještajnih objekata, uključujući apartmane, kuće za odmor i obiteljske objekte s doručkom pa sve do resortova s 5 zvjezdica, kućica na drvetu pa čak i iglua. Booking.com stranica i mobilne aplikacije dostupne su na 43 jezika, uključuju više od 27 milijuna dodanih jedinica i nude više od 130.000 odredišta u 227 zemalja i teritorija diljem svijeta.
Na našoj se platformi svaki dan rezervira više od 1,5 milijuna noćenja. Bez obzira na to putuju li poslovno ili privatno, putnici mogu brzo i jednostavno rezervirati savršen smještaj, bez naknada za rezervaciju i uz jamstvo vraćanja razlike u cijeni. Uz naš tim korisničke službe, korisnici mogu kontaktirati Booking.com 0-24 i zatražiti podršku na 43 jezika, u bilo koje doba dana ili noći.
Pratite nas na Twitteru i Instagramu, lajkajte nas na Facebooku, a za novosti, podatke i ostalo posjetite našu stranicu za medije (global media room).