Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Luksuzni modni brend Louis Vuitton javnosti je, po prvi puta, predstavio ovu torbu davne 1934. godine, i to pod imenom ‘Squire’.
Osmislio ju je Gaston-Louis Vuitton, koji je ovu torbu smatrao simbolom elegancije ‘na francuski’ (à la française) zbog čega je vrlo brzo preimenovana u ‘Champs-Élysées’. No ni to ime nije zadržala dugo. Po treći put, ovoj kultnoj torbi ime je promijenjeno u ‘Alma’, kako se i danas zove, a ove će godine, nakon osamdeset godina kasnije, dobiti i svoju prvu vlastiti kampanju “Chic on the bridge”.
Fotograf Steven Klein angažirao je modele Karlie Kloss, Dariju Strokous, Jac Jagaciak i Iris Strubegger za kampanju koja je snimljena na prepoznatljivim lokacijama Pariza, New Yorka i Šangaja.
Odabrani top-modeli na fotografijama nose odjeću iz pre-fall kolekcije, a na svakoj fotografiji predstavljena je torba Alma u drugoj, za određeni grad karakterističnoj boji. Pariško plave torbe snimljene su na lokaciji Pont de l’Alma u Parizu, žute poput njujorškog taksija snimljene su na bruklinskom mostu u New Yorku, a lakirano crvene ispod tamnog šangajskog neba.
Ovisno o materijalu od kojeg je napravljena i o dimenzijama, cijene Alma torbi kreću se od 1.340 $ do 2.930 $.
Izvor: ljepota.ba