
Victoria Beckham predstavila liniju torbica kakvu još nismo vidjeli: hoće li postati hit?
Na pariškom Tjednu mode, koji je privukao zaljubljenike u modu iz svih krajeva svijeta u francusku prijestolnicu prošlog tjedna, svoje je kreacije ...
Francuski luksuzni brend rekao je zbogom prepoznatljivoj boji svojih ukrasnih kutija i shopping vrećica u smeđoj boji koje su bile sinonim za Louis Vuitton preko 10 godina. Po prvi put od 2003. godine brend mijenja boju pakiranja u nijansu žute nazvana Imperial Saffron.
Ova nijansa nije u potpunosti novitet za modnu kuću, jer je Imperial Saffron već korištena za Vuitton komade davne 1924. godine. Kao kontrast žutoj, brend je dodao trake i slova u kobaltno plavoj boji.
Mi se ne želimo povoditi trendovima, nego želimo trajati. Mnogi brendovi igraju na sigurno s crno-bijelom kombinacijom, ali mi želimo biti drukčiji, izjavio je Michael Burke, glavni izvršni direktor brenda Louis Vuitton.