Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Francuski luksuzni brend rekao je zbogom prepoznatljivoj boji svojih ukrasnih kutija i shopping vrećica u smeđoj boji koje su bile sinonim za Louis Vuitton preko 10 godina. Po prvi put od 2003. godine brend mijenja boju pakiranja u nijansu žute nazvana Imperial Saffron.
Ova nijansa nije u potpunosti novitet za modnu kuću, jer je Imperial Saffron već korištena za Vuitton komade davne 1924. godine. Kao kontrast žutoj, brend je dodao trake i slova u kobaltno plavoj boji.
Mi se ne želimo povoditi trendovima, nego želimo trajati. Mnogi brendovi igraju na sigurno s crno-bijelom kombinacijom, ali mi želimo biti drukčiji, izjavio je Michael Burke, glavni izvršni direktor brenda Louis Vuitton.