Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
M.A.C traži šest novih lica za svoju nadolazeću kampanju putem društvenih mreža koje poput alata mogu pomoći svim natjecateljima da baš oni budu odabrani.
Novi projekt pod nazivom “MACnificent Me” poziva potencijalne zvijezde da pošalju svoj moto ili mantru dužine ne više od 140 slova M.A.C-u, a zatim ga podijeli putem društvenih mreža – Twittera, Instagrama, Pinteresta i Facebooka. M.A.C naglašava kako ovo nije natjecanje u popularnosti nego samo alat koji kandidatima može pomoći da ih netko primijeti: “Više lajkova znači i bolju primijećenost, a naša pažnja nikako ne može biti negativan faktor u završnom odlučivanju”.
Šest pobjednika će snimati prestižan modni fotograf, no još nije objavljeno koji, a pojavit će se u novoj kampanji za jesen/zimu 2015. M.A.C je pionir u lukavom korištenju društvenih mreža. Na taj način trude se povećati vidljivost, biti u toku sa suvremenim tehnološkim tekovinama te ovako vode svoje kampanje. Nakon kampanje iz 2011. godine “M.A.C Me Over”, na sličan su način svoje priče zamislili i brendovi Marc by Marc Jacobs i DKNY. Casting modernog doba traje do 12. prosinca i svi se mogu prijaviti OVDJE.
Izvor: buro247.hr