Nadmašio crnu vestu: Potražnja za ovim puloverom porasla je za nevjerojatnih 274 posto!
Postoji li išta elegantnije, svestranije i tako chic poput dobre crne veste? Čini se da postoji. Najnovija modna istraživanja pokazuju da je potraž...
Čuvena britanska glumica na modnom zadatku
Godine su samo broj za slavnu britansku glumicu Maggie Smith. U prosincu će proslaviti 89. rođendan, ali čini se da nema namjeru otići u mirovinu. Naprotiv. Maggie je upravo postala i zaštitno lice nove kampanje renomiranog modnog brenda LOEWE!
Španjolska luksuzna modna kuća LOEWE osnovana je još sredinom 19. stoljeća i bila je vrlo popularna u visokom društvu. Povjerenje su joj svojevremeno poklanjale ikone poput Ave Gardner, Ernesta Hemingwaya, Marlene Dietrich, Rite Hayworth, Sophije Loren…
Kvalitetna garderoba, kožna galanterija, parfemi – asortiman ove kuće je širok. Brend je svojedobno imao i gostujuće dizajnere, poput Giorgia Armanija ili Laure Biagiotti.
Novi procvat doživio je krajem prošlog stoljeća s kreativnim direktorom Narcisom Rodriguezom. Danas je na tom mjestu Jonathan Anderson, koji je pomislio da bi Maggie bila idealna ambasadorica kolekcije za proljeće/ljeto 2024. Nije pogriješio.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Dvostruka dobitnica Oscara, koju smo posljednjih godina gledali u kolekciji filmova o Harryju Potteru i seriji te filmu “Downton Abbey”, glumica s titulom dame koju joj je dodijelila kraljica Elizabetha, hrabro je stala pred objektiv fotografa Juergena Tellera, a kampanja je oduševila svijet željan drukčijih lica i prirodne ljepote.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Vogue” ističe da je industriji mode bila potrebna baš ovakva kampanja, a influencerice svih generacija također ne štede na komplimentima, dok fotografije Maggie Smith u LOEWE izdanju neprestano shareaju i njezine kolegice te ostale poznate osobe. Nakon što je ovogodišnja naslovnica izdanja “Vogue” Filipini sa 106-godišnjom tattoo umjetnicom Apo Whang-Od izazvala sveopće oduševljenje, kampanja brenda LOEWE s Maggie Smith još je jedan dokaz da smo zasićeni savršenim licima, proporcijama i tiranijom mladosti te da su prirodnost i zastupljenost svih generacija put kojim želimo koračati.
Foto: Ian Gavan/Staff via Getty Images Entertainment, Instagram