Cool cure poludjele su za novim izdanjem ovih tenisica: Da, mogu se naručiti do Hrvatske
Ako tražite tenisice koje neće imati svaka druga djevojka u gradu i ne bojite se modnih izazova, možda biste se trebali pokušati "dočepati" tenisic...
Već prepoznatljivo ime novog vala hrvatskih mladih dizajnera, Mario Vijačkić, kao i u svakoj kampanji do sada, donosi nam svojstven pomak u načinu prezentacije. Kolekcija za proljeće/ljeto 2016., koja je svojevrstan nastavak istraživanja problematike identiteta u suvremenom dobu, u ovom slučaju dobila je nastavak; naime, identitet, tj. njegov razvoj i formiranje proučavani su s gledišta tradicije i njezina utjecaja. Korelacija prošlosti, tj. tradicije isprepletene sa suvremenim, uvelike su okarakterizirali aktualnu kolekciju.
Paralelno tome, Vijačkić gleda na tijelo kao konstantu; naime, ono je materija podložna manipulacijama, bilo kulture i društva, ili pak manipulacije medija. Tijelo kao prijelazni objekt fascinira odsutnošću granica, a kategorija zazornog (das Unheimliche) od Freuda se ponajprije odnosi na problematiku brisanja granica između oživljenog i neoživljenog, što se odnosi i na igru medijskoga (medijski konstruiranog) i realnog tijela: što je ja u suvremenoj modi ako ono u samome sebi već zatječe ono strano, drugotno, objekt od kojega se želi kategorijalno odvojiti?
Ručne intervencije u tekstilu, koje aludiraju na tradicionalne tehnike veza i izrade tapiserija, igra različitim teksturama, odnosi trivijalnog i visoke tehnologije, femininog i maskulinog, strukturiranog i plošnog, sjaja i matiranog, perforiranog i kompaktnog u vidu pretežnih elemenata, uokviruju cjelinu koja odiše sporty chic estetikom, koja je već prepoznatljiv Vijačkićev rukopis.
Glavna uloga u aktualnoj kampanji pripala je Sari Sorić (Talia Model), čiji vizuali nepretenciozno, čak pomalo na nevin način, uokviruju kolekciju, dok kampanja odiše prozračnošću i svježinom s aluzijom svakodnevice koja je zamjetna novost u dizajnerovu vizualnom izričaju. Make-up i kosu potpisuje Petra Sever, mlada hrvatska visažistica koja s dizajnerom surađuje od samih početaka.
Uz fotografije, kampanju prate i uokviruju i dva kratka fashion filma snimana u one takeu, tehnikom slow motiona.
Kreativno vodstvo/fotografija: Mario Vijačkić
Model: Sara Sorić (Talia Model)
Make-up/kosa: Petra Sever
Video: Adam Llewellin