Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Nova kolekcija nastala je tijekom posljednjih nekoliko mjeseci rada u atelieru Matije Vuice, za potrebe jednog divnog novog projekta u Međugorju koji je dizajnericu inspirirao na poseban način.
Kampanja donosi fotografije samo dijela, do sada najveće kolekcije vjenčanica Matije Vuice i rađena je uz razmišljanje da je svaka mladenka posebna i njena posebnost mora još vise biti naglašena vjenčanicom. Za ovo snimanje, okupljen je tim suradnika pod vodstvom Viktora Drage s ciljem da se čarolija trenutka zabilježi te prenese emocija i posvećenost stvaranja do najsitnijeg detalja.
Projekt je sniman u Koprivničkoj sinagogi, zaštićenom kulturno povijesnom objekt van funkcije i usred procesa obnove, čija je čarobna unutrašnjost postala kulisa na kojoj su se izmjenjivale projekcije različitih sakralnih objekata iz cijeloga svijeta. Ideja projekta, brisanje granica prostora i vremena, razlika u vjeri, istini i različitim senzibilitetima, koji su uzrok svih problema našeg vremena, rezultirala je čistom i jednostavnom ljubavlju onom istom koju ugrađujem u svoje haljine ili ona kojom mladenke stupaju u brak bilo gdje na svijetu. Energiju snimanja u finalnom nam obliku donose fotografije Franje Matkovića, jednog od vodećih domaćih fotografa, kojem je s razlogom povjerena uloga s obzirom na tehničku kompleksnost cijelog projekta.
Dvanaest odabranih haljina podijeljeno je u tri cjeline, a na svim fotografijama u prvom planu je fokus na svaki detalj kolekcije, na modelima koji stoje u pozama koje podsjećaju na ikonografiju religijskih umjetničkih djela.
Couture dio kolekcije, raskošnog dizajna, s ručno našivenim aplikacijama od vrhunske čipke i kristala prepoznatljivog rukopisa Matije Vuice, s pripadajućim krinolinama, nestvarne u svojoj rafiniranoj izvedbi, dostojne su kraljevskog vjenčanja iz snova.
Glamur kolekcija, odiše zvjezdanim sjajem Hollywoodskog štiha, prepoznatog u Matijinom radu i van granica Hrvatske. Zavodljiva putenost, u čistoći bijele boje, s raskošnim dodacima koji naglašavaju ženstvenost.
Pure linija, klasičnog stila, koji inzistira na vrhunskom odabiru materijala i izvedbi, a koketira s tradicijskim elementima vjenčane haljine, namijenjene onim mladenkama koje teže klasici i samozatajnosti svečanog trenutka.
Produkciju i kreativno vodstvo projekta potpisuje Matijin stalni suradnik, Viktor Drago. “Predstavljanje Matijinog rada, s kojim sam upoznat u svim etapama stvaranja, zaslužuje poseban tretman i predstavljanje koje traži barem toliko energije, kreativnosti i truda, te zanata, kako bi prikazali njenu kolekciju na način koji zaslužuje i kojim se izdvaja u mnoštvu onoga što modna scena nudi. Matijinih 35 godina iskustva u radu sa ženama, mladenkama i svijesti o njihovim potrebama, a još više Matijin ženski senzibilitet te prepoznavanje svih elemenata koje osim dizajna, vjenčana haljina mora imati, kao što su mekoća materijala i ugoda nošenja haljine tijekom višesatne ceremonije, samo su dio vještina i znanja kojima se svakodnevno divim u njenom radu. Nadam se da finalni rezultat kampanje prikazuje čaroliju kojoj smo svjedočili svi sudionici snimanja.”
Make up potpisuje Petra Sever, kojoj se u realizaciji pridružila Mirta Velcic , a kosu Ivica Palinić. Kratki dokumentarni film sa snimanja kampanje i making off video potpisuje Jure Ahačić i Ratio d.o.o.