Zaboravite na skupe proizvode za eksfolijaciju – ova domaća maska za lice će vas oduševiti
Prirodna njega kože nikad nije bila jednostavnija. Isprobajte domaću masku od zobenih pahuljica i jogurta koja će vašoj koži pružiti potrebnu hidra...
Melemova nova kampanja počiva na jednostavnoj ključnoj poruci – Melem je jedinstven i nema konkurenciju. Sve ostale kreme koje koristite samo su kreme, dok Melem svojim funkcionalnim i emotivnim dobrim osobinama donosi puno više. Ta dodana vrijednost sadržana je u cijeloj pojavnosti Melema – od njegovog efekta na koži, ambalaže, do njegove komunikacije.
Kreativni proces kojim su Melemovci došli do novog pozicioniranja putovao je od činjenice da je Melem za sve (sva stanja kože, za svaku dob i u svakoj prilici) prema fokusu na različitost Melema od svih drugih brandova i proizvoda na tržištu. Dok god koristite Melem svaki dan, osjećaj će biti dobar, a koža će dobiti taj jedinstveni pozitivni boost i nezamjenjivu njegu.
Kako je bilo potrebno naglasili ovu različitost, trebalo je i zanimljiv auditivni i vizualni paket koji će podržati Melemovo pozicioniranje. Rezultat kreativnog rada agencije Fahrenheit i Melemovog tima pamtljiva je pjesma koju je producirao David Vurdelja (Baby Dooks), a otpjevala Carla Belovari, te tv spot različitiji od svih drugih, snimljen od početka do kraja u tehnici stop animacije pod redateljskom palicom kreativaca iz milanskog studija Dadomani.
Stop animacija (stop motion) jedna je od prvih animatorskih tehnika koja se koristila za izradu specijalnih efekata u filmovima. Njenim ocem se smatra Willis O’Brien. Pojavila se oko 1900. godine, a u film je ušla 20-tak godina kasnije te cvjetala sve do pojave računalne animacije. Iako je mukotrpnija i dugotrajnija u izradi nego računalna animacija, stop animacija je tehnika koja ne može jednostavno nestati. Autorska mašta, spretnost i nevjerojatno puno rada rezultiraju pravom kreativnom eksplozijom koje se nitko ne može zasititi, a tako je i s Melemom.