Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Već 46 godina Melem je definitivno najvjerniji zaštitnik naših usana
Melem balzam za usne najviše vas je ljubio u 2023. godini! Recentni podaci The Nielsen Company izvješća pokazuju kako je količinski i vrijednosno Melem od siječnja do prosinca 2023. godine bio vodeća robna marka, tj. najprodavaniji balzam u segmentu njege usana. Pravi je užitak biti domaći brend, sinonim za kvalitetu i inovativnost, ali i čuvar tradicije jer već 46 godina Melem je definitivno najvjerniji zaštitnik naših usana.
Navedeni podatak temelji se na The Nielsen Company podacima iz panela trgovina prema kojima je Melem vodeća robna marka u količinskoj i vrijednosnoj prodaji u segmentu njege usana u Hrvatskoj za razdoblje od siječnja do prosinca 2023. godine. To jednostavnim rječnikom znači da su Melem balzam za usne potrošači najviše birali, a samim time i da se najbolje prodavao tijekom 2023. godine.
Melem tim izuzetno je ponosan na ovaj podatak jer osim što brižno čuva domaću tradiciju i unaprjeđuje kvalitetu proizvodnje, ujedno i nastoji ponuditi inovacije te kreirati trendove dostupne svima. Trenutačno je na policama trgovina, drogerija i ljekarni dostupno devet Melem balzama za usne u tri kategorije – osnovne njege, dermatološke njege i beauty & make-up njege. Bilo da posežete za Melemom ako vaša koža treba trenutnu njegu i zaštitu od isušivanja ili ako se želite osjećati lijepo i njegovano, Melem je prepoznat kao ime koje jamči kvalitetu.
Još od 1977. godine pa sve do danas, zdrava, lijepa i njegovana koža u samo jednom, jednostavnom potezu u fokusu je Melemove filozofije. Rezultat The Nielsen Company izvješća iz 2023. godine pohvala je radu Melem tima, ali i najbolja motivacija za to da Melem bude još bolji i kreativniji te da ostane dostupan svima. Jer osim što njeguje, Melem pruža čistu emociju uz koju su odrasle (i vezane) generacije.
Foto: PR, Lyubov Levitskaya/Shutterstock