MIA KOVAČIĆ i MARKO TKALČEVIĆ u kampanji za „Boris Banović Eyewear“

by | 21 studenoga, 2017

Bezvremenska klasika s retro štihom i trendovskim detaljima i bojama oduvijek je bila nit vodilja Borisa Banovića, što posebno dolazi do izražaja u najnovijoj kolekciji njegovih dioptrijskih okvira naočala. Modna priča „Boris Banović Eyewear“ donosi novi pogled na naočale koje su s vremenom od nužnog medicinskog pomagala postale dio mnogih odjevnih kombinacija. Ipak, njihova je uloga, smatra dizajner, i dalje ponajprije praktične prirode:

„Dioptrijske naočale nose se gotovo cijeli dan, sedam dana u tjednu, a u prosjeku se mijenjaju svake dvije do tri godine. Jednostavna računica nam govori da su samim time postale preskupe za kućni budžet, posebice ako ih želite nositi i kao modni dodatak. Stoga smo ovom kolekcijom okvira nastojali predstaviti trendovske, a opet klasične i funkcionalne okvire po pristupačnim cijenama od 400 do 600 kuna“ – poručuje Boris Banović, ističući kako su novi modeli izrađeni od vrhunskih, ručno izrađenih acetata s fleksibilnim krilima.

Kampanju za nove naočale predstavila su dobro poznata lica, voditeljica Mia Kovačić i model Marko Tkalčević. Da bi kupnja nove kolekcije bila što jednostavnija, ali i zabavnija, ista se može pronaći na stranicama prve online optike u Hrvatskoj www.framespage.com, koja u samo nekoliko dana isporučuje željeni model na kućnu adresu naručitelja. Također, „Boris Banović Eyewear“ naočale mogu se pronaći i u odabranim optikama i concept trgovinama.