“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Ako još niste, vrijeme je da ih upoznate!
Dan žena predstavlja povijesnu borbu koju su žene morale voditi da bi uživale jednaka prava kao muškarci. Danas slavimo gospodarska, politička i društvena postignuća pripadnica ženskog spola. Dan žena prigrlile su mnoge kulture diljem svijeta. L’Erbolario slavi Dan žena i donosi priče četiriju žena koje nadahnjuju i osnažuju druge žene na internetu, ali i u stvarnom svijetu.
Postoji mnoštvo načina na koje žene mogu osnažiti jedna drugu – bit će uzor, pružit će podršku, slaviti pobjede, inspirirati, osvještavati i te govoriti o važnosti mentalnog zdravlja. U nastavku upoznajte Mihaelu, Mateu, Barbaru i Sonju, inspirativne ljubiteljice L’Erbolario brenda.
Mihaela Vargašević vlasnica je Kitchen studija Kotluša i s nama je podijelila svoju avanturu u poduzetničke vode. “O samostalnom biznisu, usudim se reći, maštam od svojih prvih radnih dana dok sam još radila preko studentskih i školskih ugovora. Želja je postojala oduvijek, ali nekako sam uvijek mislila da nije pravi trenutak, da nije dobro vrijeme, da se trebam još malo strpjeti, da možda nisam dorasla svemu što samostalnost u poslu nosi, da je možda sigurnije raditi za nekog drugog.” Ideja o studiju u kojem će se kuhati postupno je rasla jer Mihaela godinama kreira sadržaj za društvene mreže te je uočila potrebu za prostorom koji će objediniti ono njoj već poznato – videoprodukciju sadržaja vezanog za hranu i ljude koji hranu vole. U suradnji sa suprugom, nakon par sati provedenih u razradi ideje, traženju odgovarajućeg prostora, opremanja istoga, dogovora i pregovora nastala je Kotluša – prostor gdje se stvarno kuhaju najbolje priče. Mihaela dodaje kako je raditi sam za sebe posao koji nema radno vrijeme, ali je sreća nakon uspješnog projekta neusporediva. Ako ste u situaciji kao što je bila i Mihaela, ako se dvoumite i strahujete, pregrizite i krenite. Doći će dani kad ćete se pitati zašto vam je to sve trebalo, ali većinu vremena osjećat ćete zahvalnost i ponos na sebe i svoj rad. Za uspješne poduzetničke pothvate Mihaela najradije bira L’Erbolario Berries parfem u kojemu se ističu svježe uvodne note grejpa i cvijeta naranče u kombinaciji sa žarkim notama bobica gloga.
Matea Frajsberger, poznata pod svojim upečatljivim nadimkom Click4Chic, YouTuberica je koju na toj društvenoj mreži prati gotovo 60 000 ljudi. Njezin modni i beauty stil ističu se u moru fashion influencerica. “Sadržaj na internetu počela sam objavljivati 2012. godine kroz svoj blog Click4Chic. Osim fotografija, željela sam svojim pratiteljima ponuditi više pa sam ubrzo nakon toga otvorila i svoj YouTube kanal. Zatim su uslijedili Instagram i druge platforme, i evo, 11 godina kasnije i dalje radim ono što volim, a usput sam okupila zajednicu divnih ljudi koji me prate.” Mateu krase brojni interesi kojima svakodnevno informira svoje pratitelje – od vrtlarenja, štrikanja, mode, pa i održivog načina života. Upravo ovaj zadnje spomenuto posebno joj je urezano u srce. Smatra kako kao potrošači nerijetko donosimo loše i nepromišljene odluke te poručuje: “Nije samo stvar u novčaniku, posljedice za okoliš i za budućnost su puno veće. Treba istraživati, učiti, i znati se suzdržati, pogotovo što se tiče kupovine modnih trendova koji se mijenjaju prebrzo.” Matea se najčešće opušta uz L’Erbolario Tea Leaves liniju. Svjež i profinjen miris koji zagrijava srce i osvježava misli baš poput ukusne šalice oolong čaja.
Sonja Švajhler je supermama dvojice živahnih dječaka. Zagrepčanka dalmatinskih korijena, pravnica po zvanju i blogerica po zanimanju, mama glasnog smijeha i vatrenog temperamenta u borbi protiv predrasuda, ali i velika ambasadorica mentalnog zdravlja. “Moj put u influencerske vode počeo je prije deset godina kroz modu, a definitivno se iskristalizirao u trenutku kad sam postala mama i shvatila da, osim toga što se volim odijevati i presvlačiti, zapravo imam nešto i za reći te da upravo to što imam za reći može olakšati nekoj drugoj ženi. Primarno pišem o tome kako se osjećam kao majka, kao supruga, kao žena, kao poslovna žena, kao prijateljica.” Sonja napominje kako joj je sav taj razgovor o temama koje su vezane uz emocionalno stanje žena, što se najviše odražava na naše mentalno, a onda i na fizičko zdravlje puno pomogao i još uvijek pomaže kroz putovanje zvano život. Ujedno ima dojam da je govor o mentalnom zdravlju uistinu uzeo maha i da se jako puno ljudi otkriva u svojim slabostima te upravo kroz to svoje otkrivanje malo-pomalo nadilaze sve što prolaze. Život nije savršen, nije idealan, neovisno o tome što nam često self-help literatura savršenstvo servira kao krajnji cilj. “Prihvatiti da se život sastoji od uspona i padova, da su i negativne emocije sastavni dio života i da ih se ne treba sramiti, već ih prihvatiti kao takve i kao dio svakoga od nas, čak i onih koji svoje živote na društvenim mrežama prikazuju idealno – to je cilj koji želim postići. Tuga je bila moj način pronalaska dubine i ljepote voljenja druge osobe, davanja sebe za bližnje, ali i povratka samoj sebi u najnježnijem obliku.” Instagram joj je pomogao da raste, da ojača svoje samopouzdanje. Zadovoljna je činjenicom kako su njezina partnerica Martina i ona sa Supermamama stvorile zajednicu koja se primarno bazira na toleranciji i koju se doživljava kao platformu koja razbija tabu teme. Prostora za unaprjeđenje uvijek ima, kako kaže, te zaključuje: “Kad još malo sazrem, vjerujem da ću otkriti u kojem smjeru dalje treba ići.” Sonja uvijek bira L’Erbolario Fiore Dell’Onda, cvjetni, vodenasto svježi parfem morskih nota koji svakim nanošenjem donosi val sjećanja na slano plavetnilo mora.
Svestrana Barbara Vesanović Gašić, poznatija kao Debela Barbara na društvenim mrežama, na YouTubeu je počela objavljivati 2017. godine. Od tada je vrlo aktivna i bavi se temama poput zaštite okoliša i odgovornog ponašanja prema planetu. Međutim, ona u svom studiju izrađuje predivne komade keramike pod nazivom dno dna. “Dno dna nastao je kao kreativni filter u vrijeme korone i kad smo svi imali više vremena isprobati nove stvari. Ime “dno dna” nastalo je zbog mjesta na koje se obično stavi ime brenda na keramičke radove.” Barbara za sebe kaže kako je još uvijek početnica u svijetu keramike, tako da ideje najčešće pronalazi na Pinterestu. Često ju inspiriraju i stari radovi u muzejima koje posjećuje na putovanjima: “Do sada sam od radova imala šalice, tanjuriće za nakit, podloške za kuhače, a planiram uskoro kolekciju s vazama, možda već za Uskrs.“ Barbara se oduševila linijom L’Erbolario Vitamin C&24K zlato. Čistač za lice u prahu za blistav i ujednačen ten. Revolucionarni puder za čišćenje koji se u dodiru s vodom pretvara u nježnu pjenu za čišćenje.
Zlatno pravilo prirodne njege – ne stavljaj na kožu ono što ne bi pojeo – osobito vrijedi u slučaju talijanske kozmetike L’Erbolario. Na njihovom “jelovniku” svatko može naći nešto za sebe: od pčelinjih proizvoda u hidratantnim kremama, do gorkih naranača, limuna, nara, rabarbare… Aktivni sastojci iz svih tih delicija pažljivo se biraju i inkorporiraju u njihove preparate za njegu lica, tijela i kose, u parfeme i mirisne svijeće te razne druge proizvode koji život čine ljepšim – i tako već 45 godina. Potražite omiljene L’Erbolario proizvode u ljekarnama i specijaliziranim prodavaonicama lijekova i medicinskih proizvoda te razveselite svoju omiljenu ženu bilo kad u godini.
Foto Marija Nikšić