Kad želite izgledati malo mlađe, ovo su outfiti na koje se možete osloniti
Kad priželjkujemo mladolik izgled, uglavnom se fokusiramo na anti-age kreme, preparate pa čak i tretmane koji obećavaju odlične rezultate. Baš zato...
Upravo je dobio svoj prvi showroom
Zagreb je ovih dana postao bogatiji za još jednu shopping destinaciju. Hrvatski brend Minami u malom je krugu dragih klijentica, prijatelja i predstavnika medija otvorio vrata svog prvog showrooma. “Htjeli smo klijentima ponuditi mjesto na kojem će moći uživo razgledati i isprobati Minami komade”, izjavila je Željka Šafran, konstruktorica s dugogodišnjim iskustvom koja je Minami pokrenula tijekom prvog pandemijskog lockdowna 2020. godine. “Ideja o stvaranju brenda nastala je ubrzo nakon rođenja naše djevojčice. Gledajući kako raste, shvatili smo da želimo stvoriti kvalitetnu, udobnu, lako održivu te istodobno drukčiju odjeću.”
Ponuda brenda Minami uskoro je proširena i na komade za odrasle, a među njima se posebno ističu moćni kaputi i odvažna odijela. Snažni bazični komadi poput odijela dominiraju i mini predblagdanskom kolekcijom koju je dizajnerica pripremila povodom otvorenja showrooma. Uglavnom predimenzioniranih silueta i u crnoj neboji, idealna su nadopuna za komade koje već imate u ormaru, a sjajno funkcioniraju i kao kompletne kombinacije od glave do pete.
Kampanju za ovu mini kolekciju snimio je talentirani mladi fotograf Matej Jurčević, u ulozi modela našla se Ana Usmiani, a za kosu i make-up zaslužan je Profokus.
Uz novu mini kolekciju, u intimnom druženju u krugu klijentica i predstavnika medija, Minami je otvorio novo poglavlje. Novi showroom na dan otvorenja presvučen je u atraktivno ruho uz pomoć dekoracija Samonikle. Uzvanike su dočekali zalogaji s potpisom Hanja Delights, a kući su otišli s visokokvalitetnim dodacima prehrani Sagas.
Novi Minami showroom možete posjetiti na adresi Varšavska 7, 3. kat, uz prethodnu najavu na [email protected]. Sve o novoj kolekciji saznajte na službenoj web-stranici brenda Minami, a sve novosti pratite putem Instagrama.
Foto: PR, Luka Smuk