Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Japanska kozmetika polako dolazi na poziciju korejske
Nakon što se svijetom proširio K-beauty i osvojio srca mnogih ljubiteljica kozmetike, te zasjeo na sam tron skincarea na tržištu u zadnjem desetljeću, došlo je vrijeme da se napravi mjesta za J-beauty.
Riječ je o japanskoj kozmetici koja je vrlo minimalistička i tehnološki vrlo napredna, a na nju snažan utjecaj ima tradicija Japana i odlično targetira kožne probleme. Pojava koronavirusa stavila je još jednom fokus na minimalizam ne samo u upotrebi make up-a, već i skincarea, zbog čega je korejska rutina od 10 koraka počela gubiti na popularnosti. Dok se u korejskoj rutini proizvodi nižu jedan na drugi, japanska je ipak nešto prirodnija i minimalna, što je počelo itekako odgovarati željama potrošača.
U sljedećih 10 godina očekuje se porast J – beauty industrije zbog sve veće brige za zdravljem, a istovremeno i štednjom, što im ovakva kozmetika omogućuje. Raste već i sada u Europi i Americi zbog sve veće želje za prirodnim sastojcima, posebno rižinom vodom koja je jedan od glavnih sastojaka u njihovim skincare proizvodima.
Ideja J – beauty skincarea temelji se na prevenciji, što ni ne čudi s obzirom na trendove u beauty industriji koji se neprestano mijenjaju (kao što je pojava probiotika u kozmetici). Muškarci i žene više ne traže samo popravljanje štete, već prevenciju od potencijalne nastale štete na koži zbog vanjskih agresora.
I kao što smo već napisali, njihova metoda oslanja se na znanost i prirodu, te tehnološke sposobnosti i antičke tradicije i rituale. Naravno, ponajprije se temelji na usporavanju starenja, kao i u korejskoj kozmetici, no ono što u japanskoj imaju jest kobido – prirodna tehnika face lita koja se bazira na vrlo preciznim pokretima uz korištenje minimalno sastojaka. Nekoliko japanskih brendova već možemo nabaviti i u Hrvatskoj, a samo je pitanje vremena kada će potpuno zavladati i društvenim mrežama.
Foto: jchizhe via Getty Images