Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Čuveni britanski modni brend "Burberry" pokrenuo je kampanju za novu liniju naočala, a umjesto proslavljenih modela odlučili su da im ovaj put zaštitna lica budu mladi britanski glazbenici.
Radi se o liniji popularnih avijatičarskih naočala, koje odlikuje prepoznatljiv Burberry klasičan stil i boje. U dizajnu je sudjelovao sam Christopher Bailey, glavni kreativni direktor Burberry-ja. Tanki okvir, elegantne boje poput mat crne i svjetlo zlatne i klasična "avijatičarska" stakla su razlog zašto su ove naočale toliko popularne.
U suradnji s bendovima One Night Only, Life in Film, The Daydream Club, kampanja je ostvarena kroz četiri glazbena spota za singlove ovih glazbenika, u kojima oni nose nove Burberry naočale, a koji su objavljivani tijekom travnja.
Najprije je 5. travnja objavljen singl "Long time coming" skupine One Night Only.
Nakon pet dana, 10. travnja, osvanula je i pjesma Marike Hekmen, "Here I Lie".
Bend Life in Film izveo je pjesmu "Carla" koja je objavljena 17. travnja.