MLADI DOMAĆI BREND Nohaa predstavlja novu kampanju

by | 30 prosinca, 2016

11_noha_9315_crop

Vjerujemo kako će mnoge dame za ovogodišnju najluđu noć u godini izabrati baršun. No ne mora to onda biti haljina, suknja, hlače ili, pak, top od tog “it” materijala, nego neki modni dodatak. Pa ako već birate baršun, neka to bude torbica koju ćete, i nakon što prođe novogodišnje ludilo, lako moći iskombinirati i često nositi.

01_noha_9505

09_noha_9335

Ivica Nola i Rijana Hadžić Radoš, mlade dizajnerice koje stoje iza brenda Nohaa rekle su nam zašto ni one ove sezone nisu izbjegle materijal koji odiše luksuzom i priziva neka davna, a tako divna vremena.

10_noha_9326_crop208_noha_9343

“Dok smo pripremale novu kolekciju, odlučile smo se malo poigrati pa smo naše torbe “odjenule” u baršun, što se pokazalo kao pravi pogodak, jer su mnoge dame time oduševljene. Poseban naglasak stavljen je i na velike mašne, a poigrale smo se i baršunom s cvjetnim uzorcima koji nas vraća u prošlost”, rekla nam je Ivica, koja je zajedno sa svojom prijateljicom i poslovnom partnericom Rijanom osmislila i kolekciju odjeće. Karakteriziraju je tople nijanse boja i topli materijali, a svaki odjevni predmet odiše ženstvenošću.

15_noha_920112_noha_9273_2

Ako tome dodamo i da je svaki proizvod ručno rađen te da je u njega utkana najveća ljubav i pažnja, zadovoljstvo trendseterica je zajamčeno.
03_noha_9430_2