Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
U eklektičnom okruženju jednog od najšarmantnije uređenih zagrebačkih hotela Canopy By Hilton, jučer se održalo događanje posvećeno gorućoj temi – održivosti u modi, ljepoti i lifestyleu pod nazivom BURO. THINK TANK: Be Conscious.
Inicijativa je pokrenuta od strane portala BURO. i partnera projekta Vitamin Well i brenda Origins, s nastojanjem da se uzvanike i javnost informira o nekim važnim činjenicama koje se tiču industrije luksuza i njenog utjecaja na naš planet. Pitanje ekologije i održivosti je napokon došlo na red kao najvažnija globalna tema u svim medijima i u svim područjima života. Moda kao primarni fokus BURO. projekta u ovom segmentu nije zanemariva pogotovo ako u obzir uzmemo poražavajuće podatke koji govore da je modna industrija jedan od najvećih zagađivača okoliša na svijetu! O toj problematici, ali i o koracima koje svatko od nas može poduzeti da učini ovaj planet sretnijim i zdravijim mjestom za sve buduće generacije, raspravljalo se na okruglom stolu koji je moderirala Nevena Rendeli.
Osnivačica hrvatske verzije portala BURO. Mirela Forić Srna
Na okruglom stolu su sudjelovali predstavnici brendova iz područja beautyja, mode i lifestylea. Uzvanici su imali prilike čuti što na ovu temu kažu Mirela Forić Srna – osnivačica BURO. portala, Nana Nadarević – PR tvrtke Orbico Beauty koja u svom portfoliju ima prirodni brend kozmetike Origins, Josipa Tomić – brend menadžerica vode Vitamin Well i Miroslav Luketić – menadžer hotela Canopy by Hilton.
Mirela Forić Srna otvorila je diskusiju i prije svega zahvalila svima prisutnima koji su svojim dolaskom odlučili podržati inicijativu i sudjelovati u aktualnoj raspravi. “Uz sve probleme s kojima se susrećemo u Hrvatskoj smatram da je izrazito bitno da progovaramo o temi kao što je održivost u modi s obzirom na to da je tekstilna industrija drugi zagađivač okoliša na svijetu. S druge strane, nažalost, moda je ujedno i ta koju svi toliko volimo, štujemo i divimo joj se, no posljedice koje stvara za okoliš su stvarno poražavajuće jer u svakom njezinom segmentu postoji ozbiljna ekološka prijetnja. No, ono zbog čega smo svi danas ovdje jest činjenica da svatko od nas može pridonijeti održivosti u modi i da bismo to svi trebali osvijestiti i postati puno odgovorniji na način da primjerice: kupujemo samo neophodno, što kvalitetnije sa što dužim rokom trajanja, a kada odlučimo da nam je neka odjeća suvišna da se sjetimo da je uvijek možemo donirati, reciklirati… Danas je zapravo luksuz želja da mirno spavamo jer znamo da smo napravili maksimum što je u našoj moći da dodatno ne zagađujemo dom naše djece, njihove djece i generacija koje dolaze.”
Nakon mode, logičan slijed je bio i razgovor o ljepoti i kozmetičkoj industriji, a činjenica je da su kupci danas upućeniji u sve, žele znati više i bitno im je što stavljaju na sebe. Na tu temu govorila je Nana Nadarević, ispred Orbico beauty brenda Origins za koji je istaknula kako surađuje isključivo samo s proizvođačima sastojaka i tvornicama koje garantiraju i posjeduju certifikate koje ispuštaju minimalnu emisiju ugljika u atmosferu i koje proizvodnju obavljaju uz pomoć prirodnih izvora energija vjetra, vode i sunca. Osim toga, naglasila je važnost sastojaka općenito te da postoje oni dobri i loši zbog čega je istaknula i bitnost razumijevanja i čitanja sastojaka na ambalaži samog proizvoda.
Uz sve, danas često govorimo i o vodi kao izvoru života i najvažnijoj ljudskoj potrebi, a o tome je u sklopu panela više govorila i Josipa Tomić, brend menadžerica vode Vitamin Well koja je prije svega istaknula kako je voda izvor života i najvažnija životna potreba. “Osim što hidratizira kožu, ona pomaže i brojne procese u organizmu, a ima i ulogu hlađenja tijela, što je posebice važno za osobe koje se bave sportom. Iako postoji zlatno pravilo o “osam čaša”, svaki organizam ima svoje potrebe – ovisno o dobi, spolu, geografskom području i klimatskim uvjetima u kojima netko živi, ali i hrani i piću koje konzumira, tjelesnoj aktivnosti kojom se bavi – prosjek je od 1,5 do 3 litre na dan. Za preduvjet održavanja optimalnog zdravlja nužno je da se u našem tijelu pravilno odvijaju sve metaboličke funkcije za što je potreban odgovarajući unos vitamina i minerala prilagođen svakoj dobnoj skupini i spolu, a zahvaljujući sastavu Vitamin Well napitak pozitivno djeluje na funkciju mišića, živčani sustav i proizvodnju energije, očuvanju DNK te zaštiti od oksidacije (vitamin C i cink).”
BURO. THINK TANK: Be Conscious je naime, s razlogom održan u hotelu Canopy by Hilton Zagreb koji je inače poznat po tome da im je poslovanje lokalno organizirano u gradovima gdje jesu te da uzimaju namirnice iz lokalnih OPG-ova, a gostima su na raspolaganju i bicikli za prijevoz gradom… O tome na koji način Canopy razmišlja i djeluje “sustainable” otkrio je u sklopu okruglog stola Miroslav Luketić, menadžer hotela Canopy by Hilton. “Hotelijerstvo je grana koja može biti zagađivač, ali i dobar prijatelj prirode. Naime, Hilton ima jasne ciljeve kada je u pitanju ekologija, primjerice, moramo mjeriti dnevno potrošnje vodu, struje… nakon čega nalazimo uska grla prema kojima znamo gdje trebamo i na koji način utjecati na gubitke, čemu i stalno težimo.”
U skladu s ovom eko inicijativom BURO. ove sezone predstavlja i svoju limitiranu kolekciju majica koje su izrađene od organskog pamuka: “Svake sezone našim čitateljima predstavljamo limitirane kolekcije BURO. mercha koje uvijek imaju neku temu. S ovom mini kolekcijom želimo skrenuti pozornost na aktualno pitanje održivosti u modnoj industriji i na jedan način osvijestiti svoju publiku na to da svi moramo učiniti neke male pozitivne korake kako bi se stvorila globalna promjena” – kazala je osnivačica portala BURO., Mirela Forić Srna.
Događanje BURO. THINK TANK: Be Conscious podržala su mnoga poznata lica kao što su: Đurđa Tedeschi, Tatjana Dragović, Vlaho Arbulić, Božo Vrećo, Nevena Rendeli, Ante Vrban, Petra Kurtela, Ana Maras Harmander, Sonja Lamut, Ogi Antunac, Vjeko Franetović i Nikica Ivančević (eNVy room), Anamarija Brkić i drugi…
BURO. majice iz limitirane kolekcije izrađene od organskog pamuka možete pronaći u Malai Concept Storeu (Teslina 9, Zagreb) i na njihovom službenom webshopu po cijeni od 250 kuna.