Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Cilj je svake sezone dizajnerske kolekcije predstaviti u nekom drugom gradu
Bure centar u Biogradu na Moru 14. ožujka 2024. postat će it mjesto na kojemu će svoje nove kolekcije u sklopu modnoga događanja ModernA predstaviti odabrani hrvatski modni dizajneri. O čemu se točno radi, otkrivaju organizatori ovog jedinstvenog događaja Anita Maričić i Alen Ljubić.
”Hrvatska je oduvijek imala jaku modnu scenu koja je pronalazila kanale kojima će doći do svoje publike. Ipak, čini se kako je u jednom trenutku došlo do hiperprodukcije modnih evenata, što je neminovno vodilo da zasićenja – i publike i medija. Rezultat je bio nestanak gotovo svih modnih događanja. Dizajneri su se okrenuli samostalnim modnim revijama i danas to čine.
Međutim, mi vjerujemo da je okupljanje dizajnera unutar jednog modnog događaja “win-win” situacija za sve. Kupci, publika i mediji mogu odjednom, na jednome mjestu i u kratkom vremenskom periodu, vidjeti kolekcije odabranih dizajnera. Dizajneri, pak, imaju mogućnost međusobnog povezivanja i suradnje, razmijene iskustava i lakšeg dolaska do kupaca, publike i medija. I čini nam se da je upravo sad pravi trenutak za postaviti novu modnu platformu”, objašnjavaju Anita i Alen.
Projekt ModernA odmilja nazivaju “modnom karavanom” jer je cilj svake sezone dizajnerske kolekcije predstaviti u nekom drugom gradu, na nekoj novoj pisti. Organizatori su svjesni da se moda stvara za sve ljude gdje god živjeli i ideja je približiti im ne samo nove kolekcije, već i osjećaj uzbuđenja koji izaziva prisutnost predstavljanju novih kolekcija uživo.
Prva ModernA najavljena je modnom kampanjom u kojoj je pred objektiv Zvonimira Ferine u Ilirija Resortu stala Leticija Čebo (Taliamodel). Make-up i frizuru potpisuje kreativni tim Profokusa (Vanesa Kovač i Iva Sevo), dok je odjeća s potpisom Ra Design.
Svoj obol kampanji dali su i Ziaja svojim skincare proizvodima te make-up brend jane iredale.
U fokusu kampanje je mistična i samozatajna žena koja ne skriva svoju ženstvenost, ali ne smatra je ni svojim najvažnijim adutom. Ona istinski uživa u tome tko je, no ne smatra to nikakvom posebnošću. Jednostavno je sretna tu gdje je.
Svoje kolekcije 14. ožujka 2024. predstavlja šestero dizajnera i modnih brendova. Modeli agencije Taliamodel pistom unutar shopping oaze Bure centra prošetat će kolekcije s potpisom BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ivana Jurić, JET LAG by Jasmina Arnautović, Katarina Mamić i Martina Herak za proljeće/ljeto 2024. te cruise kolekciju 2024. brenda Jalize Couture. Svi oni najavili su svoje kolekcije koje pršte novom svježom energijom tople sezone koja je pred nama.
Osim što će imati priliku prvi vidjeti nove proljetne kolekcije modnih dizajnera, posjetitelji će imati i ekskluzivnu priliku uživati na Renault corneru na kojemu će se, zahvaljujući RB autu, moći upoznati sa svim performansama Austral E-Tech Hybrida, koji pruža ekološku vožnju bez kompromisa.
Više informacija o projektu, kao i o kolekcijama pojedinih dizajnera može se pronaći na Instagram profilu ModernA.
Foto: PR