NA OVAJ MODNI KOMAD žene troše nevjerojatne svote novaca
Pamučne bijele majice kratkih rukava s logom luksuznih dizajnerskih kuća proteklih su par sezona hit među fashionisticama. I dok možemo razumjeti d...
Kada bi mogle na jedan dan živjeti u koži neke od slavnih osoba, veliki broj žena odlučilo bi se upravo za neku od “Victorijinih anđela”. Ovakve i slične pretpostavke samo potvrđuju golemu svjetsku popularnost koju je ostvario ovaj lanac prodavaonica ženskog rublja.
Podaci da širom svijeta postoji preko tisuću maloprodajnih objekata ovog brenda, kao i da 400 milijuna kopija njihovih kataloga svake godine obiđe svijet i nisu neka tajna. Ipak, mi vam otkrivamo pet stvari koje sigurno niste znali o ovom megapopularnom brendu.
1. Kompaniju “Victoria’s Secret” osnovao je 1977. Roy Raymond, otvorivši prvu prodavaonicu u Stanford shopping centru u Kaliforniji. Nakon otvaranja još nekoliko prodajnih mjesta i pokretanja kataloške prodaje putem pošte, Raymond je prodao tvrtku kompaniji “Limited Brands” za pozamašnu svotu. Godine 1993. “Limited” je od “Victoria’s Secret” napravio popularnu robnu marku, a Raymondov posljednji posao završio je bankrotom i njegovim samoubojstvom skakanjem s mosta “Golden Gate”.
2. Ed Razek, direktor marketinga “Victoria’s Secret”, nedavno je u jednom intervjuu izjavio da svakog mjeseca mora odbiti golemi broj zahtjeva visoko profiliranih ženskih slavnih osoba koje očajnički pokušavaju postati počasni “Victorijini anđeli”. Da to nije lako govori i činjenica da su izabrani modeli rezultat intenzivnog programa u cilju da svaku od njih napravi upravo onim što jesu – megapopularnim zvijezdama. Svaka od tih manekenki, naravno, mora zadovoljavati visoko postavljene kriterije, a holivudske zvijezde koje se prijavljuju većinom nemaju traženu težinu, visinu, proporcije i sl.
3. Glavni dio izvršnih položaja ove kompanije zauzimaju upravo žene. One također čine dvije trećine počasnih gostiju njihovih revija, kao i 98 posto njihove potrošačke baze. Stoga nije ni čudo što su dva modela koja su među najpoznatijim “Victorijnim anđelima” žene koje druge “obične” žene uglavnom vole, Tyra Banks i Heidi Klum. Obje su šarmantne i “prizemljene”, a po većini nisu ni umišljene zbog svog izgleda.
4. Iako se “Victoria’s Secret Fashion Show” već sedam godina prenosi i na televiziji i ima bezbroj trajnih obožavatelja, postoji skupina konzervativnih ljudi koji ovu reviju smatraju vulgarnom i neprimjerenom za prikazivanje. Ova grupa ljudi bori se protiv prikazivanja ove famozne revije tako što šalje veliki broj žalbi kako bi se ovaj show ukinuo.
5. Na kraju, tko je bila famozna Victoria? Ona po kojoj je slavna kompanija dobila ime, bila je engleska kraljica iz 19. stoljeća. Njezin suprug, princ Albert, s kojim je imala čak devetero djece, iznenada je umro, nakon čega je ona tugovala još 40 godina, sve do svoje smrti. U to vrijeme žene su nosile korzete koje su savršeno naglašavale ženske obline iznad i ispod struka, a ovi odjevni predmeti su svakako nadahnuli modne dizajnere u osmišljavanju i dizajniranju ženskog rublja od kojeg zastaje dah.
Izvor: elle.rs