Čini se kako su nas sve vrste kriza koje su zadesile svijet prošle godine dobrano prodrmale.
Agencija We Are Social tijekom svog godišnjeg obračuna digitalnih trendova krajem prošle godine objavila je i što nas čeka po pitanju društvenih mreža. Direktorica strategije Mobbie Nazir otkrila je dokaze o kretanju prema jednostavnijim i ljubaznijim navikama na društvenim mrežama kojima brendovi traže pomoć i sugestije, a ne težnje. Već se tijekom božićnih reklama moglo primijetiti kako brendovi žele cijeniti obitelj, pojedinca i svaki pojedini životni trenutak.
Svuda oko nas ljudi sve više ističu jednostavne stvari. I na društvenim mrežama, ovo je glavni trend za 2021. godinu, nakon što su korisnici društvenih mreža ponovno odredili prioritete, poljuljani pandemijom virusa COVID-19. Pandemija koronavirusa poremetila je sve – od svakodnevnog ponašanja i rutina do dugoročnog planiranja i ambicija – a želje i potrebe ljudi, zajedno s načinom na koji ih zadovoljavaju, također su se iz temelja promijenile.
U prvim mjesecima krize, ponovno određivanje prioriteta potrošača natjeralo je neke promatrače na pretpostavke kako su postali manje materijalistički orijentirani, manje orijentirani na posjedovanje i manje vođeni statusom. Bilo je izvještaja o luksuznim i nepotrebnim brendovima koji su smanjivali svoje ambicije prilaženja kupcima. Kako smo trenutno ušli u novu godinu s mnogo nade u oporavak, a svijet je i dalje suočen s globalnom recesijom kao posljedicom epidemije, ljudi se koncentriraju na jednostavne stvari, povratak svojim primarnim potrebama te aktivnostima od kuće. Čini se kako se svi vraćamo na osnovne postavke.